کتاب دایره اول اصول و مبانی تکثیر صحیح در بازاریابی شبکه ای
کتاب دایره اول اصول و مبانی تکثیر صحیح در بازاریابی شبکه ای اثر رندی گیج نشر بهارسبز منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
میدانم که شاید در مسیر بازاریابی شبکهای، گاهی علیرغم بیشترین زمان و توانی که میگذارید، کمترین اثربخشی و نتیجه را میبینید. اینگونه به نظر میرسد که تیمتان مانند شما کار نمیکنند و انگیزه، تلاش و ثمربخشی کافی را در تیمتان نمیبینید. همه اینها زمانی اتفاق میافتد که شما یک مفهوم اساسی را در کارتان گم کرده باشید: «تکثیر». واژه تکثیر در بین نتورکرها آنقدر تکرار شده که شاید تبدیل به یک شعار بیاثر شده باشد. همه میدانند که باید در سازمانشان تکثیر اتفاق بیفتد؛ اما به درستی نمیدانند تکثیر چیست...
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- رندی گیج
- ناشر
- بهار سبز
- مترجم
- ادیب تدبیری رودی
- شابک
- 9786008124221
- تعداد صفحات
- 80
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 12
نظر دهید