کتاب مسیریاب بازاریابی قضایا و مفاهیم کلیدی در تصمیم و استراتژی بازاریابی
رویکرد نگارندگان كتاب هم نو و درگیرکننده است و هم محتواي آن با محیط امروزی کاملا هماهنگی دارد. اين كتاب را هم میتوان به عنوان یک کتاب درسی جامع برای اهداف آموزشی و هم به عنوان یک کتاب الهامبخش برای بازاریابان در نظر گرفت.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
با بسط و گسترش كسب وكارها در طول قرن بيستم و رشد فزايندهتر آن با ورود به قرن بيست و يكم، به دليل نياز مبرم به مفاهيم مربوط به بازارها و مديريت آنها، مباحث بازاريابي توسعه زيادي در سالهاي اخير پيدا كرده است. با در نظر داشتن رشد و گسترش فزاينده مفاهيم، مباحث و مدلهاي بازاريابي، تاكيد بر ديدگاههاي تك بُعدي جايگاه خود را به ديدگاه هاي چند بُعدي و كثرت گرايانه سپرده است. کتاب مسیریاب بازاریابی از آن جهت که به جای ادعای رهبری یک دیدگاه بازاریابی خاص، از پلورالیسم منسجم دیدگاه های بازاریابی حمایت میکند، کتابی منحصر به فرد است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- دیوید استورات، مایکل سارن
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- حسین نوروزی، مریم گلستانی
- شابک
- 978-600-407-084-3
- تعداد صفحات
- 306
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید