افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب امنیت سایبری برای شرکت ها

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
جمعی از نویسندگان مؤسسه هاروارد بیزینس ریویو
ناشر
بازاریابی

کتاب امنیت سایبری برای شرکت ها اثر  محمدحسین رئیسی ،  حانیه رئیسی، علی نیک سرشت  نشر بازاریابی منتشر شده است

ادامه مطلب
‎ریال220,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات
کتاب "امنیت سایبری برای شرکتها" از مجموعه کتابهای هاروارد، یک کتاب هشداردهنده است و البته خودآموز. کتابی که برای مدیران فنی نیز جالب است، اما مخاطب اصلی آن مدیران غیرفنی، هیأت مدیره ها، مدیران اجرایی است از مدیران بازاریابی و فروش گرفته تا مدیران مالی و حسابداری. امنیت سایبری برای شرکتها این کتاب دغدغه ی مدیران را بیشتر می کند، چون آب پاکی را روی دست آنان می ریزد و با صراحت می گوید: شرکتها هک شده اند یا در آینده ی نزدیک هک می شوند. اطلاعات آنان ربوده شده یا قرار است ربوده شود. از شرکتهای بزرگ و معروفی نام می برد که در خواب خرگوشی بودند و اطلاعات آنان ربوده شد، محصولشان بدون مشتری ماند، مشتریان به دلیل همین بی توجهی شرکت به اطلاعاتشان، شرکت را رها کردند و خسارتهای میلیارد دلاری به بار آمد. قضیه چیست؟ قبلا تخریب کنندگان برای آنکه بتوانند عملکردهای سازمان یا شرکتی را مختل کنند، کافی بود که به سازمان یا شرکت مربوطه ورود کنند و از سه سد امنیتی فیزیکی عبور کرده و آن را بشکنند. ?) درهای ورودی، ?) محافظان، و ?) تفنگها و ابزارهای محافظان. اینک جهان تغییر کرده، سازمانها و شرکتها تغییر کرده اند، حتی خانه ها نیز وابسته به فضای مجازی، اینترنت، کامپیوتر، لپ تاپ و اینترنت اشیا و ... هستند. پس هک می شوند یا در آینده ی نزدیک هک خواهند شد. به گفته ی یکی از برجستگان حوزه ی امنیت سایبری فناوریهای نوین در عین آنکه قدرت بی سابقه ای را به ما ارزانی برخی از شرکتها بر این باورند که اقدامات خوبی را برای امنیت سایبری اجرا کرده اند. به باور این کتاب، کار خوبی است، اما کافی نیست. چرا که هکرهای حرفه ای که بخوبی تأمین مالی شده اند، صبور هستند، دائما در حال تکامل هستند و همیشه می توانند درهای باز زیادی را برای ورود پیدا کنند و به راحتی از آنها عبور کنند. هشدار این کتاب جالب است، بخوانید: هکرها مثل آب خوردن، ترک های موجود روی دیوار امنیتی را برای نفوذ به سیستمها پیدا می کنند! سفارش فوق العاده اثربخش این کتاب به هیأت مدیره ها و مدیران اجرایی این است که: برای تیم امنیتی شرکت که آسیب پذیری های بیشتری را افشا می کند، امتیاز مثبت در نظر بگیرید؛ چرا که سیستمها باگ دارند و می توان سیستم همه ی افراد را هک کرد. پس اگر آسیب پذیری ها را به عنوان نقص تیم امنیتی بدانید، در این صورت می کوشید تا تیم امنیت را تشویق کنید که این موارد را پنهان کند. تعداد آسیب پذیری هایی را که تیم امنیتی آشکار می سازد، به عنوان یک پیروزی برشمارید، نه شکست. پیشنهاد جالب تر را بخوانید که با حمله ی داخلی عمدی و ایمن)، مدیر ارشد اجرایی خود را مورد هدف قرار دهید تا توجه او را به تهدیدات بالقوه ی موجود جلب کنید و رهبران کارو کسب را برای افزایش سرمایه گذاری در زیرساخت تشویق کنید.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی-رئیسی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
جمعی از نویسندگان مؤسسه هاروارد بیزینس ریویو
ناشر
بازاریابی
مترجم
محمدحسین رئیسی ، حانیه رئیسی، علی نیک سرشت
شابک
9786226659604
تعداد صفحات
172
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
جمعی از نویسندگان مؤسسه هاروارد بیزینس ریویو
ناشر
بازاریابی
مترجم
محمدحسین رئیسی ، حانیه رئیسی، علی نیک سرشت
شابک
9786226659604
تعداد صفحات
172
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود