ریال2,500,000
کتاب کهن الگوها در برند سازی اثر مارگارت پات هارتول ، جاشوا سی چن ترجمه پرویز درگی ، مرتضی امیر عباسی توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.
مشتری گرامی در صورتی که کتاب شما ناموجود و یا تغییر قیمت داشته باشد قبل از ارسال با شما هماهنگ میشود!
این کتاب،مجموعه ای جامع از بیست و شش مدل نرم افزار پیشرفته را فراهم میکند که دانشجو با استفاده از دانش و ابزار بتواند اطلاعات صحیح را جمع آوری کرده و تجزیه و تحلیل درست برای برنامه های بهتر بازاریابی،طرح های بهتر محصول و تصمیم گیری های مناسب تر،انجام دهد.
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
لطفا ابتدا وارد شوید.
ثبت نام / ورودیک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.
ثبت نام / ورود
نظر دهید