کتاب تمرکز بر مشتری راه حل های حرفه ای برای چالش های روزانه
کتاب تمرکز بر مشتری اثر جیمز ال هسکت ترجمه سمیه محمدی ، مریم شهبازی نشر آریانا قلم منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب شما و گروهتان را برای دستیابی به این هدف یاری میرساند و به شما کمک میکند تا نتایج بهتری برای شرکتتان به ارمغان آورید.
تمرکز بر مشتری؛ تمرکز بر مشتری تنها برای بازاریابان یا کارکنان واحد فروش یا کارمندانی که هر روز با مشتریان سروکار دارند ضروری نیست، بلکه همه کارکنان بدون توجه به نقششان در سازمان باید مشتری مدار باشند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- دانشگاه کسب و کار هاروارد، جیمز.ال.هسکت
- ناشر
- آریانا قلم
- مترجم
- سمیه محمدی، مریم شهبازی
- شابک
- 978-600-6227-80-1
- تعداد صفحات
- 96
- قطع کتاب
- جیبی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 5
نظر دهید