کتاب مدیریت ارتباط با مشتری از نظریه تا اجرا

نیاز دانش-ناظمی

محصول جدید

گرایش به جنبه‌های مختلف حفظ، ارتباط و مدیریت مشتریان به‌عنوان یک رویکرد اصیل، ریشه در خصوصیات کهن فرهنگی و اجتماعی هر جامعه دارد و در این میان سازمان‌ها نیز خواسته یا ناخواسته حتی پیش از علمی‌شدن مباحث مرتبط با حوزه مدیریت، این هنر را هرچند به‌صورتی غیر علمی، در پیشبرد اهداف خود به‌کار می‌گرفتند.

180,000 ریال

مشخصات

موضوعمدیریت
مولفآسیه ناظمی، فاطمه گرجی
ناشرنیاز دانش
شابک9786006481845
تعداد صفحات184
نوبت چاپ2
سال چاپ1394
قطع کتابوزیری
نوع جلدشومیز

30 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: