کتاب استراتژی محتوا برای وب

محصول جدید

کتاب حاضر دربارة استراتژی محتوا، راهنمای برنامههایی برای تولید، ارائه و نظارت بر محتوایی است که محصول را معرفی میکنند. این کتاب پیشدرآمدی برای کاربرد عملی استراتژی محتوا است. مخاطبان اصلی این کتاب محتواسازان و فعالان حوزه تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی هستند.

240,000 ریال

  • مدیریت
  • وزیری
  • شومیز
  • 1396

مشخصات

موضوعمدیریت
مولفکریستینا هالورسن، ملیسا رچ
مترجمنسیم قیاسی، آرش آذرنگ
ناشردفتر پژوهشهای فرهنگی
شابک9789643793371
تعداد صفحات215
نوبت چاپ2
سال چاپ1396
قطع کتابوزیری
نوع جلدشومیز

30 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: