افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی به روایت کاتلر

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
فیلیپ کاتلر
ناشر
آموخته

اگر این فرصت را داشته باشید که از یکی از برجسته‌ترین اساتید بازاریابی پرسشی بپرسید چه می‌پرسید؟
دیگر نیازی به تصمیم‌گیری نیست.
«بازاریابی به روایت کاتلر» عصاره‌ی دانش و سال‌ها تجربه‌ی فیلیپ کاتلر، استاد برجسته‌ی بازاریابی، در قالب ساده‌ی پرسش و پاسخ است.

ادامه مطلب
‎ریال780,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

این کتاب بر اساس هزاران پرسشی که مراجعان، دانشجویان، مخاطبان کسب‌و‌کار و روزنامه‌نگاران در طول سالیان مختلف از کاتلر پرسیده‌اند تفکر انقلابی یکی از مشهورترین متخصصان حرفه‌ی بازاریابی را مشخص می‌کند.

در این کتاب، کاتلر پاسخ‌های روشنگرانه و عمیقی به پرسش‌هایی از این دست می‌دهد:
·         مدیران بازاریابی برای موفقیت به چه مهارت‌هایی نیاز دارند؟
·         شرکت‌ها برای قضاوت درباره‌ی عملکرد بازاریابی از چه معیارهایی می‌توانند استفاده کنند؟
·         راهبردهای معقول بازاریابی در دوران رکود چیست؟
·         امروزه با وجود جهانی‌شدن و فناوری‌های جدید، نقش بازاریابی چگونه تغییر می‌کند؟
·         در آینده، واحد بازاریابی چگونه خواهد بود؟
این کتاب در واقع خلاصه‌ای از اصول و مفاهیم اصلی بازاریابی است و می‌تواند برای ‌همه‌ی دانشجویان، کارآفرینان، فعالان کسب‌وکار، کارشناسان، مشاوران، پژوهشگران، مدیران، اساتید و هر کسی که به نوعی با بازاریابی درگیر است، مفید واقع شود. بازاریابی به روایت کاتلر، کتاب جذاب و تأثیرگذاری است که بارها و بارها به آن رجوع خواهید کرد. این کتاب طرز تفکر شما درباره‌ی بازاریابی را برای همیشه تغییر خواهد داد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی-شفیعی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
فیلیپ کاتلر
ناشر
آموخته
مترجم
نرگس شفیعی
شابک
978-600-6465-81-4
تعداد صفحات
254
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
فیلیپ کاتلر
ناشر
آموخته
مترجم
نرگس شفیعی
شابک
978-600-6465-81-4
تعداد صفحات
254
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود