کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات
کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات برای استفاده مدیران، پژوهشگران، کارشناسان و به ویژه دانشجویان مقاطع دانشگاهی و به خـصوص رشتـههای بانکداری، بیمه، بازاریـابی، بازرگانی و موسسات خدماتی نظیر بانکها، بیمهها، هتلداری، درمانی، آموزشی، حملونقل، خدمات مالی و دوایر آموزش این موسسات در نظر گرفته شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در بازاریابی هر آنچه قابلیت عرضه در بازار را داشته و بتواند نیازی از مشتریان را برآورده سازد، کالا نــامید میشود. خدمات گونهای کالاست که به خاطر دارا بودن ویژگیهای خاص، برای برنامهریزی و اجرای راهبردهای بازاریابی به رویکرد متفاوتی نیاز دارد.
کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات میکوشد به گونهای فراگیر و ساده پاسخ پرسشهای مطرح شده در حوزه مدیریت بازاریابی خدمات را ارائه کند. خدمت چیست، کسب فایده از دل خدمات، راهبرد بازاریابی خدمات و ادغام بازاریابی با مدیریت و منابع انسانی اهم موضوعاتی است که همراه با مثالها و پرسشهای آموزشی به تفضیل در این کتاب بدان پرداخته شده است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- کریستوفر لاولاک، لارن رایت
- ناشر
- آموخته
- مترجم
- بهمن فروزنده
- شابک
- 978-964-9976-06-8
- تعداد صفحات
- 560
- قطع کتاب
- رحلی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1391
- نوبت چاپ
- 4
نظر دهید