کتاب بازاریابی پویا رویکرد نوین سودآوری رشد و بهسازی
اینترنت، جهانی شدن و تشدید رقابت بین بنگاهها، دگرگونی بازارها و تغییر شرایط کسبوکار را در پی داشته است. واقعیت این است که بازاریابی متداول با این دگرگونیها و تغییرات همراه نبوده است. در جهان امروز محصولات به حد وفور یافت میشوند و آنچه نایاب و اندک است، مشتری است. بنابراین برای رویارویی با واقعیتهای نوین، بازاریابی به بازبینی و تعریف دوباره نیاز دارد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
مطالعهی کتاب بازاریابی پویا فرصتی است پیش روی همهی اهالی کسبوکار و به ویژه مدیران، پژوهشگران، اندیشمندان، کارشناسان و دانشجویان تا دانش، آگاهی و بینش خود در حوزهی بازاریابی را با نگاهی بس متفاوت تجربه کنند.
مولفین این کتاب فیلیپ کاتلر استاد برجستهی بازاریابی بین الملل اسسیجانسون در مدرسهی عالی مدیریت کلاگ دانشگاه نورت وسترن شیکاگو، دیپاک سی. جین رئیس مدرسهی عالی مدیریت کلاگ، و سویت مسینسی استاد بازاریابی مدرسهی عالی بازرگانی ساسین دانشگاه چولالانگ کورن بانکوک در تایلند هستند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- فیلیپ کاتلر، دیپاک سی، سویت سویت مسینسی
- ناشر
- آموخته
- مترجم
- بهمن فروزنده
- شابک
- 978-600-6465-19-7
- تعداد صفحات
- 240
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 3
نظر دهید