کتاب تحقیقات راهبردی بازار راهنمای مدیریت تحقیقات کسب و کار
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
مطالعه ی این کتاب که در نه فصل تدوین شده، بدون نیاز به تخصص و استفاده از روشهای پیچیده، آموزههای ارزشمندی را در زمینهی تحقیقات بازار در اختیار علاقهمندان قرار میدهد. امید آنکه مورد استقبال و استفادهی همهی مدیران، کارشناسان، کارآفرینان کوچک و بزرگ، پژوهشگران و دانشجویان دورههای مختلف قرار گیرد.
کتاب تحقیقات راهبردی بازار حاوی مجموعه ای است از مباحث و موضوعات و فرایندهای مربوط به تحقیقات بازار مشتمل بر اجرای مرحلهی طرح پرسش راهبردی در آغاز کار، انتخاب روش صحیح از میان انواع تحقیقات کیفی وکمّی، ورود به ژرفای مورد نیاز برای پاسخ به پرسش راهبردی، تعبیر و تفسیر یافتههای غیرکلامی، نحوهی ورود به اعماق احساسات مخاطبان، تعبیر و تفسیر یافتهها و اجتناب از تلههای تحقیقاتی که به زبان بسیار ساده همراه با مثالهایی قابل فهم تدوین شده است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- آن ای. بل
- ناشر
- آموخته
- مترجم
- بهمن فروزنده
- شابک
- 978-600-6465-03-6
- تعداد صفحات
- 115
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1391
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید