کتاب خلاصه اصول بازاریابی خلاصه درس و تست بر اساس کتاب اصول بازاریابی کاتلر

آموخته-فروزنده

محصول جدید

کتاب حاضر  بر اساس کتاب اصول بازاریابی کاتلر نوشته‌ی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه‌ی بهمن فروزنده نوشته شده است که به دلیل جامع بودن، موضوعات تشریحی و مثال‌های فراوان این کتاب، سعی شده مفاهیم ناب آن در حد نیاز داوطلبان کنکور در قالب خلاصه درس انتخاب، استخراج و همراه با تست‌های مربوطه در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست


185,000 ریال

مشخصات

موضوعمدیریت
مولفبهمن فروزنده، مهرداد پرچ
ناشرآموخته
شابک978-600-91014-3-6
تعداد صفحات560
نوبت چاپ5
سال چاپ1391
قطع کتابوزیری
نوع جلدشومیز
ویرایشچهارم

اطلاعات بیشتر

این کتاب علاوه بر خلاصه‌ای از مفاهیم فصل به فصل کتاب اصول بازاریابی کاتلر دارای تست‌های تالیفی خط به خط و همچنین تست‌های کنکور کارشناسی ارشد سال‌های ۸۵ الی ۹۱ با پاسخ‌های تشریحی نیز هست. این اثر که با نگاه ویژه به کنکور کارشناسی ارشد تدوین شده است می‌تواند به عنوان منبعی مهم و کلیدی برای تسلط در درس بازاریابی برای کلیه‌ی داوطبان رشته‌های مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

30 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: