افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی خلاق روش های نوین کشف ایده های راه گشا

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
فیلیپ کاتلر، فرناندو تریاس دبس
ناشر
آموخته

بازاریابی خلاق با ارایه‌ی راهکار جدید، مکمل بازاریابی کلاسیک است. بازاریابی کلاسیک با بخش‌بندی هر چه بیشتر و کوچک‌تر بازار، بازاریابان را در تکوین و تولید کالاها و خدمات برای بخش‌های کوچک‌تر بازار یاری می‌کند، در حالی که بازاریابی خلاق استفاده از محصولات موجود یا جدید، برای رفع نیازها و مصارف جدید است.

ادامه مطلب
‎ریال1,580,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

مؤلفان، در این کتاب با ارایه‌ی مثال‌های فراوان نشان می‌دهند که بازاریابی خلاق چگونه می‌تواند به تکوین و تولید محصولاتی منجر گردد که حتی این محصولات در شرایط فرارقابتی و همگن بودن در بازار نیز با موفقیت روبرو می‌شوند. به عبارت دیگر بازاریابی خلاق فرآیندی است که فرصت ایجاد بازارهای جدیدی را به وجود می‌آورد. پرسش این است که چه فرآیند ابداعی باعث تاسیس سوپرمارکت در جایگاه‌های سوخت شده است؟ کدام فرآیند ذهنی، تولید پیتزای منجمد را جایگزین تحویل پیتزا درب منزل کرده است؟ و چه شد که بایر اعلام می‌کند آسپرین او باعث جلوگیری از سکته‌ی قلبی می‌شود؟
این‌ها و بیشتر در کتاب بازاریابی خلاق به شیوه‌ای جذاب و خواندنی همراه با مثال‌هایی واقعی به رشته تحریر در آمده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
آموخته-آبدار

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
فیلیپ کاتلر، فرناندو تریاس دبس
ناشر
آموخته
مترجم
امید آبدار
شابک
978-600-6465-12-8
تعداد صفحات
216
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
6
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
فیلیپ کاتلر، فرناندو تریاس دبس
ناشر
آموخته
مترجم
امید آبدار
شابک
978-600-6465-12-8
تعداد صفحات
216
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
6
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود