افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب ارتباطات تجاری

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
ویکرام بایسن، پریا
ناشر
کتاب مهربان

در فرایند ارتباطات، یک پیام کدگذاری می‌شود و از طریق یک کانال ارتباطی منتقل می‌شود؛ سپس رمزگشایی می‌شود یا توسط دریافت‌کننده تفسیر می‌شود؛ در نهایت، دریافت‌کننده بازخوردی را ارائه می‌دهد که این سیستم را تکمیل می‌کند.

ادامه مطلب
‎ریال110,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

در دنيايی كه جهانی شدن يكي از واقعيت های آن است، داشتن ارتباطات موثر، نقش مهم و حیاتی در موفقيت كسب و كارها دارد. در اين دنيای فرا مليتی، افراد و شركت ها بايد کاملا اطمینان حاصل کنند که متعلق به چه کشور یا فرهنگ و یا گروه زبانی هستند و چگونه می توانند با افرادی که متعلق به دیگر کشورها و فرهنگ ها و یا گروه های زبانی هستند، در تعامل باشند. در سطح فردي هم، داشتن ارتباط به زندگی افراد معنا و مفهوم می بخشد. ارتباطات خوب و درست می تواند عشق و ادراک را افزایش دهد، همچنین می تواند دانش ما را از جهان بسط دهد و زندگی را معنادار و ارزشمند سازد. ارتباطات را می توان به عنوان تبادل افکار یا اطلاعات بین دو یا چند فرد به منظور درک متقابل و داشتن یک عملکرد مطلوب دوجانبه تعریف کرد. موفقیت بیشتر هر کسب و کار کاملا به ارتباطات موثر و کافی وابسته است. ارتباطات همانندخونی است که در زندگی سازمان ها جریان دارد و مهمترین هدف آن تاثیرگذاری بیشتر و ایجاد عملکردهای اثربخش است.

توالي مطالب و مباحث كتاب به شرح زير مي­باشد:

فصل اول به معرفي ارتباطات تجاری پرداخته و نقش ارتباطات در کسب و کار، هدف از ارتباطات و فرایند / چرخه ارتباطات در اين فصل توضيح داده مي شود

فصل دوم به مقوله ارتباطات و ساختار سازمانی مي­پردازد كه در آن شکل ارتباطات موانع ارتباطی و اصول و روش­های ارتباط موثر آمده است.

ارتباطات استخدامی موضوع فصل سوم كتاب است و مواردي مانند نحوه تنظيم نامه درخواست، تشريح محتويات شرح حال/ سوابق و همچنين توصيه هايي براي تهيه شرح سوابق موثر، ملاحظات در مذاكره گروهي و مهارت­هاي مذاكره و همچنين انواع مصاحبه و نحوه آمادگي داوطلبان براي مصاحبه توضيح داده شده است.

فصل چهارم در مورد ارتباط و فناوری بحث مي نماييد و موضوعاتي مانند نقش پیشرفت­های فناوری و تکنولوژی، شبکه­های ارتباط، ایمیل،گفتگو از راه دور و گفتگو (کنفرانس) ویدئویی را در بر مي­گيرد.

ارتباطات شفاهی موضوع مورد بحث فصل پنجم بوده و مزایا و محدودیت­های ارتباطات شفاهی، اصول ارتباطات مؤثر، شنود مؤثر، ارتباطات غیرکلامی و زبان بدن مورد بحث قرار مي گيرد.    

در ادامه فصل پنجم، بحث ارتباطات نوشتاری در فصل ششم مورد بررسي قرار مي­گيرد و ضمن معرفي ارتباطات نوشتاري، هدف از نوشتن،اصول نوشتاری اثربخش، انطباق و انتخاب واژگان،گزینش کلمات با قدرت و استحکام واقعی و نگارش الکترونیکی تشريح مي­شود.

فصل هفتم كتاب به موضوع نامه­های تجاری و گزارش نویسی اختصاص دارد كه در آن انواع نامه­ها، ساختار نامه تجاری، شکل صفحه آرایی و یادداشت و هدف از نگارش یادداشت و قالب یادداشت و در نهايت گزارش نویسی و انواع و اصول و ويژگي­هايگزارش­های تجاری بيان مي­شود.

استفاده از روش مطالعه موردی موضوع فصل هشتم كتاب است و با تعریف مطالعه موردی شروع شده و در ادامه به روش مطالعه موردی به عنوان ابزار آموزش، انواع مطالعات موردی، چگونگي انجام و آماده سازی یک مطالعه موردي، رویکردهای مطالعه موردی، بایدها و نبایدهایی برای آماده سازی مطالعه موردی مي­پردازد.

كسب مهارت­هاي لازم در ارائه در فصل نهم مورد بررسي قرار مي­گيرد و عناصر ارائه، طراحی یک ارائه، استفاده از کمک­ها و تجهیزات بصری ، نقش ظاهر و حالت، تمرین ارائه، راهکارها و ترفندهایی برای یک ارائه موثر مورد بررسي قرار مي­گيرد

فصل دهمبه موضوع ارتباطات گروهی مي­پردازد و اهداف و انواع جلسه، رویه تشکیل یک جلسه، ویژگی­های یک بیانیه­ مطبوعاتی خوب، کنفرانس خبري، مصاحبه رسانه­ای، سمینار، کارگاه، کنفرانس و آداب تجارت، در آن تشريح مي­شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-نوروزی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
ویکرام بایسن، پریا
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
حسین نوروزی، مهدی مهذبی
شابک
978-600-407-075-1
تعداد صفحات
162
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
ویکرام بایسن، پریا
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
حسین نوروزی، مهدی مهذبی
شابک
978-600-407-075-1
تعداد صفحات
162
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود