کتاب جامعه شناسی مصرف
کتاب جامعه شناسی مصرف اثر پیتر کاریگان ترجمه سعید صدرالاشرفی نشر گل آذین منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
پیتر کاریگان (استاد دانشکدهی جامعه شناسی دانشگاه نیو انگلند، استرالیا) در این اثر با نگاهی جامع و روشن به جامعهشناسی مصرف، رابطهی بین تولید و مصرف در جوامع سرمایهداری متاخر را مورد تحلیل قرار داده و به کاوش در جهانهای گوناگون معنایی میپردازد که مصرف کنندههای معاصر در آنها زندگی میکنند. کتاب حاضر با مروری دقیق و تاریخی از ظهور جامعهی مصرفی آغاز میشود و ادبیات گوناگونی را بررسی میکند-از مک کراکن تا کمپل-که متوجه الگوهای مصرف تا سیاست، اقتصاد و فرهنگ "ارضای نفس" است. پیتر کاریگان سپس مباحث نظری مصرف و عادتهای مصرف کننده را برجسته میکند. این نویسنده تبیینهای روشنی از آثار ژان بوردیار در مورد نظام اشیا و پیربوردیو در مورد تمایز و سرمایه فرهنگی ارائه میدهد، که فهم آنها اغلب با پیچیدگیهایی همراه بوده است. مباحث تاریخی و نظری این اثر ابزارهای لازم را برای بررسی زمینههای عمده در جامعهشناسی مصرف در اختیار دانشجویان علوم اجتماعی و مطالعات فرهنگی و علاقهمندان به این حوزه قرار میدهد، زمینههایی که عبارتند از: "تجربهی خرید" از فروشگاههای بزرگ تا مراکز خرید عمومی، از مدرن تا پسامدرن. تبلیغات و رسانههای چاپی و رابطهی آنها با جنسیت و هویت. غذا و "فرایند تمدن" نگاه خیرهی گردشگر و صنعت گردشگری. دستور زبان مد
مشخصات
- موضوع
- علوم اجتماعی
- مولف
- پیتر کاریگان
- ناشر
- گل آذین
- مترجم
- سعید صدرالاشرفی
- تعداد صفحات
- 344
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید