کتاب اصول مدیریت فروشگاه

چاپ و نشر بازرگانی-آسیاچی

محصول جدید

65,000 ریال

مشخصات

موضوعمدیریت
مولفمحمود آسیاچی
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
شابک978-964-468-309-1
تعداد صفحات196
نوبت چاپ1
سال چاپ1391
قطع کتابوزیری
نوع جلدشومیز

اطلاعات بیشتر

افراد در شغل‌های دیگر از قاعده یك هرم به عنوان سازمان شروع می‌كنند و برای بالا رفتن از آن ضمن تلاش باید همكاران و رقبای خویش را كنار بزنند. اما در بازاریابی چندسطحی افراد از نقطه بالای ساختار سازمانی آغاز می‌كنند و هنگامی به موفقیت می‌رسند كه به قاعده آن ساختار برسند؛ راه رسیدن به قاعده نیز ارتقا و ترفیع همكارانشان است. بازاریابی چند سطحی، تجارتی قانونی و قابل قبول است. نكته‌ای كه بازاریابی چندسطحی را از دیگر حرفه‌ها متمایز می‌كند این است كه سن، نژاد، جنسیت، تجربه

30 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: