کتاب توسعه محصول جدید
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در این مطالعه آن دسته از سازمان هایی که بهترین نحو فرایند توسعه محصول جدید (NPD) را استقرار داده و بهترین تجربیات آن ها را مورد بهینه کاوی قرار داده ایم و خط مبنایی فراهم نموده ایم که سایر سازمان ها از آن برای مقایسه با توانمندی های خود استفاده کنند. موضوعات کلیدی که در این خصوص مورد بحث قرار می گیرد شامل سنجه های عملکرد، استانداردها و فعالیت های مرتبط با فرایند، حاکمیت درگاهی و موضوعات مرتبط با فرهنگ توسعه محصول جدید می باشد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- اسکات ادگت
- ناشر
- موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی
- مترجم
- جواد حسینی، محمدحسین کریمی، ایرج معصومی باران
- شابک
- 978-600-6901-77-0
- تعداد صفحات
- 252
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید