کتاب برنامه درسی و آموزش هنر در آموزش و پرورش کد 1794
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
حوزه تربیت هنری یکی از حوزههای اساسی و درعین حال مغفول در نظامهای آموزشی است. در گذشته، توجه به هنر در اکثر نظامهای آموزشی دنیا نوعی سهلانگاری در تربیت تفسیر میشد و از برنامههای درسی به دلیل عدم اهتمام کافی به آموزش دروس اساسی و پایه انتقاد میشد. اما امروزه، به جایگاه منحصر به فرد هنر در دستیابی جوامع بشری به رشد و توسعه در ابعاد علمی، اقتصادی، صنعتی، اجتماعی، اخلاقی و ... از نو توجه شده است. اثر حاضر تلاش کوچکی است برای تبیین نسبت هنر و تعلیم وتربیت و در این میان، رابطه برنامه درسی با آموزش هنر را به تصویر می کشاند. این اثر آغازگر راهی گسترده برای پاسخ گویی به نیاز مبرم جامعه ایران در عرصه هنر و تعلیم و تربیت خواهد بود و توجه سیاستگذاران نظام آموزشی را به سوی حقیقت تربیت هنری و پیامدهای فراگیر آن در ارتقای جایگاه هنر در برنامههای درسی سوق خواهد داد.
سرآغاز
پیشگفتار
بخش اول: مبانی تربیتی
فصل اول: هنر و بازاندیشی مفهوم سواد
فصل دوم: هنر و بازاندیشی عملکردهای شناختی آن
فصل سوم: هنر و پرورش منش و عادات ممتاز فکری
فصل چهارم: هنر و تربیت چندفرهنگی
فصل پنجم: پیامدهای تربیت هنری/ منطق آموزش هنر
فصل ششم: هنر و کارکردهای ابزاری/ ثانوی
بخش دوم: مبانی روانشناختی
فصل هفتم: هنر و هوشهای چندگانه
فصل هشتم: مبانی روانشناختی آموزش هنر
فصل نهم: مراحل تحول زیباشناسی در کودکان و نوجوانان ایرانی
بخش سوم: رویکردها و الگوها
فصل دهم: رویکردهای تربیت هنری
فصل یازدهم: هنر و ساختار تلفیقی و تفکیکی
فصل دوازدهم: هنر و برنامه درسی تلفیقی: روایتی دیگر
بخش چهارم: برنامه درسی، آموزش و ارزشیابی هنر
فصل سیزدهم: برنامه درسی هنر و استانداردها در نگاه تطبیقی
فصل چهاردهم: روشهای آموزش هنر
فصل پانزدهم: ارزشیابی هنر
بخش پنجم: آموزش عمومی هنر، تجارب علمی و چشمانداز
فصل شانزدهم: برنامه درسی و آموزش هنر در نگاه جهانی
فصل هفدهم: تجارب نوآورانه
فصل هجدهم: طرح الگوی مطلوب برنامه درسی هنر برای دوره ابتدایی ایران
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- محمود مهرمحمدی، مرجان کیان
- ناشر
- سمت
- شابک
- 978-600-02-0016-9
- تعداد صفحات
- 400
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید