افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی

مرجع:
دسته بندی: رمان و داستان
مولف
حسین ظفر جویان
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
‎ریال900,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

راهنمای صفر تا صد راه‌اندازی و مدیریت نمایشگاه

 

اگر در حوزه برگزاری نمایشگاه فعالیت دارید یا به این تخصص علاقه دارید و مایل هستید فرایند برگزاری نمایشگاه‌های داخل و خارج از کشور را به شکلی حرفه‌ای و در سطح بین‌المللی مدیریت کرده و به انجام برسانید، مطالعه تجربیات کم‌نظیر فردی که چندین سال در این زمینه و در بالاترین سطح فعالیت کرده است، قطعا برای شما راهگشا خواهد بود. کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی، به همین منظور تهیه شده وبهترین مرجع مطالعاتی برای شماست.

 

آقای مهندس سید حسین میرظفرجویان، معاون فنی و مهندسی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و از پیشکسوتان صنعت نمایشگاهی ایران، با سوابق طولانی‌مدت در حوزه نمایشگاهی در بخش‌های آموزشی، برنامه‌ریزی و برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ در داخل و خارج از کشور، تدریس دانشگاهی و دوره‌های نمایشگاهی و سال‌ها مدیریت در بخش‌های مختلف شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، در این کتاب سعی نموده است تجربیات چند دهه فعالیت خود را در حوزه نمایشگاه، نقش آن در صادرات، صنعت نمایشگاهی، بازاریابی نمایشگاهی، طراحی و غرفه آرایی، برنامه ریزی و فرایند برگزاری و بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت نمایشگاه‌ها را به صورت جامع و کامل به رشته تحریر درآورده و در اختیار علاقه‌مندان و فعالان این حوزه قرار دهد.

این کتاب به عنوان منبعی مناسب، روان و کاملا کاربردی برای دانشجویان، مشارکت‌کنندگان، علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران حوزه نمایشگاه‌ در جهت پیشبرد وظایف و اهداف ایشان توسط شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده و با قیمت بسیار مناسب و ارزش بسیار فراوان به چاپ رسیده است.

کتاب «مدیریت جامع نمایشگاهی» در هشت فصل و ۳۲۰ صفحه به شرح زیر تدوین شده است:

  1. واژه شناسی و عوامل مؤثر بر موفقیت نمایشگلاه‌ها
  2. نمایشگاه‌ها و صادرات
  3. صنعت نمایشگاهی
  4. فرایند شکل‌گیری نمایشگاه
  5. بازاریابی نمایشگاهی
  6. طراحی و غرفه‌آرایی نمایشگاه‌ها
  7. برنامه ریزی و چگونگی حضور در نمایشگاه
  8. مراحل برگزاری نمایشگاه

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر-میرظفر جویان

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
حسین ظفر جویان
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
تعداد صفحات
326
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
حسین ظفر جویان
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
تعداد صفحات
326
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود