کتاب A4 آمیخته نوین بازاریابی خلق ارزش برای مشتریان شرکت ها و جامعه
بهعنوان فردی که مدتِ طولانی از جعبه ابزارِ فروشنده محورِ 4P استفاده کردهام، با اطمینان شما را به استفاده از جعبه ابزارِ مشتری محور 4A در بازاریابی تشویق مینمایم. شِث و سیسودیا برای توسعه، بکارگیری و نمایش تفکر 4A در بازاریابی قابل تقدیر هستند. معتقدم که چارچوب 4A بهعنوان یک گام مهم در بازاریابی نظری و عملی محسوب خواهد شد.
فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن و استاد ممتاز بازاریابی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
با معرفی 4A، میتوان گفت که 4P بزودی فراموش خواهد شد. چرا که 4A استراتژیهای مناسبتری برای توسعه برنامههای بازاریابی دارد و در یک چارچوب کلی تلاش میکند، مشکلات موجود در راستای اجرای برنامههای استراتژیک و تاکتیکی را برطرف نماید.
دیوید آکر، استراتژیست بزرگ حوزۀ برندینگ، دانشگاه برکلی
خواندن این کتاب برای هر کسب و کاری که میخواهد مشتری محور باشد، ضروری است. این کتاب یک شیوۀ ساده ولی قدرتمند برای جلوگیری از سقوط و غرورِ کاذب به کسب و کارها ارائه میدهد.
آجای کُهلی، استاد بازاریابی دانشگاه جورجیای آمریکا، دبیر مجله بازاریابی
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- جاگدیش ان شث، راجندرا اس سیسودیا
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- مترجم
- علیرضا سیدصالحی، عباس اسدی
- تعداد صفحات
- 301
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید