کتاب آموزش مبانی برندینگ مراحل ساخت برند برای کسب و کار
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
آنچه در این کتاب خواهید آموخت :
آشنایی با مفاهیم و اصول برندینگ
معرفی برندهای معروف
مراحل پیاده سازی یک برند نمونه
و.........
در این کتاب آموزش ایجاد کردن برند( Branding ) کسب و کارتان را به خوبی خواهید آموخت ، برخی از مطالبی که در این مجموعه آموزش ارائه می شوند عبارتند از :
آموزش مبانی Branding ، تعیین جایگاه کسب و کار شما ، بررسی چندین برند مطرح جهانی ، ایجاد و انتقال پیام برند ، استفاده از عکس ها ، اسناد و اعمال سبک بر آنها به منظور ایجاد کردن برند ، تبدیل کردن برند به یک علامت تجاری ، آشنایی با مشکلات موجود در زمینه برند سازی و آموزش رفعه آن ها و ..........
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- معصومه وداد تقوی، شبنم وداد تقوی
- ناشر
- دیباگران تهران
- تعداد صفحات
- 114
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید