ریال2,500,000
کتاب کهن الگوها در برند سازی اثر مارگارت پات هارتول ، جاشوا سی چن ترجمه پرویز درگی ، مرتضی امیر عباسی توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.
مشتری گرامی در صورتی که کتاب شما ناموجود و یا تغییر قیمت داشته باشد قبل از ارسال با شما هماهنگ میشود!
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب شامل 7 فصل است:
فصل اول:مجموعه های فازی
فصل دوم:منطق فازی
فصل سوم:کاربرد میانگین فازی برای پیش بینی
فصل چهارم:تصمیم گیری در محیط فازی
فصل پنجم:کاربرد کنترل منطق فازی FIC
فصل ششم:مفاهیم اولیه هوش مصنوعی IA
فصل هفتم:جستجوی آگاهانه و ناآگاهانه
مشخصات
لطفا ابتدا وارد شوید.
ثبت نام / ورودیک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.
ثبت نام / ورود
نظر دهید