کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر رضایت مشتری
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
امروزه شرکت ها با چا لش قابل توجهی در ارتباط با محیط کسب وکار روبه رو هستند که از مهمترین این چالش ها می توان به تغییرات مداوم تقاضای مشتریان افزایش رقابت و.. اشاره نمود.
حال شرکت ها باید به دنبال راهکارهایی باشند تا بتوانند رضایت مشتری . افزایش رقابت و.. اشاره نمود.
حال شرکت ها باید به دنبال راهکارهایی باشند.تا بتوانند رضایت مشتری خود را بهبود دهند.
در این راستا .در این کتاب تاثیر شبکه های اجتماعی بر رضایت مشتریان در فروش های شرکت با شرکت بررسی شده است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مهدی منصوری
- ناشر
- نسل روشن
- شابک
- 978-600-8752-86-8
- تعداد صفحات
- 100
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید