افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر رضایت مشتری

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
مهدی منصوری
ناشر
نسل روشن
‎ریال150,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

امروزه شرکت ها با چا لش قابل توجهی در ارتباط با محیط کسب وکار روبه رو هستند که از مهمترین این چالش ها می توان به تغییرات مداوم تقاضای مشتریان افزایش رقابت و.. اشاره نمود.

حال شرکت ها باید به دنبال راهکارهایی باشند تا بتوانند رضایت مشتری . افزایش رقابت و.. اشاره نمود.
حال شرکت ها باید به دنبال راهکارهایی باشند.تا بتوانند رضایت مشتری خود را بهبود دهند.
در این راستا .در این کتاب تاثیر شبکه های اجتماعی بر رضایت مشتریان در فروش های شرکت با شرکت بررسی شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نسل روشن-منصوری

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
مهدی منصوری
ناشر
نسل روشن
شابک
‫‬‭978-600-8752-86-8
تعداد صفحات
100
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
مهدی منصوری
ناشر
نسل روشن
شابک
‫‬‭978-600-8752-86-8
تعداد صفحات
100
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود