کتاب رسیدن به فروش بیش از حد
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
رستورانهایی هستند که مردم برایشان صف میکشند. محصولاتی هستند که باید از چند ماه قبل، سفارششان دهید.
بلیتهایی هستند که اولین روز فروش، همهشان فروخته میشوند. سهامهایی هستند که بلافاصله بعد از آزاد شدن، قیمتشان سر به فلک میکشد. ماشینهایی هستند که قبل از ساخته شدن، فروخته میشوند و ملکهایی هستند که موقعی فروش میروند که بیشتر از چند خط روی کاغذ نیستند... بعضیها دنبال مشتری نیستند. بلکه این مشتریست که دنبال آنهاست. در دنیایی که انتخابهای زیادی داریم، چرا این اتفاق میافتد؟ چرا با وجود انتخابهای زیادی که داریم، مردم برای بعضی از این انتخابها صف میکشند، بیشتر پول میدهند یا از قبل، رزروشان میکنند؟ چرا این آدمها و محصولات اینقدر خواهان دارند؟ این کتاب میخواهد علت این اتفاق را بگوید. علتش پدیدهایست به نام «بیشتر شدن تقاضا نسبت به عرضه» یا همان «فروش بیش از حد»... .
مشخصات
- موضوع
- اقتصاد
- مولف
- دنیل پریستلی
- ناشر
- نگاه نوین
- مترجم
- محمدرضا عمرانی
- شابک
- 9786008913054
- تعداد صفحات
- 248
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 3
نظر دهید