افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب اصول بازاریابی

مرجع:
دسته بندی: رمان و داستان
مولف
چارلز لامب، جوزف هر، کارل مک دانیل
ناشر
نسل روشن

اصطلاح بازاریابی چه معنا و مفهومی برای شما دارد؟ بسیاری از مردم آن را همان فروش حضوری می‌دانند. برخی دیگر فکر می‌کنند بازاریابی یعنی تبلیغ کردن. عده‌ای نیز معتقدند بازاریابی به معنای قابل دسترس ساختن محصول در فروشگاه‌ها، در معرض دید قراردادن، و حفظ موجودی کالا جهت فروش‏های آتی است. در واقع، بازاریابی تمام فعالیت‌های مزبور و حتی بیش از آن را دربرمی گیرد.

ادامه مطلب
‎ریال850,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

“بازاریابی آنقدر مهم است که نمی‌توان آن را صرفاً به دپارتمان بازاریابی سپرد” دیوید پاکارد، بنیانگذار شرکت هیولت‏ پاکارد

بازاریابی دو جنبه دارد. نخست، نوعی فلسفه، دیدگاه، چشم انداز، یا گرایش مدیریتی است که بیش از هر چیز به رضایت مشتری اهمیت می‌دهد. دوم، بازاریابی یکی از کارکردهای سازمان و مجموعه‌ای از فرایندهایی است که برای عملی ساختن این فلسفه به کار بسته می‌شود.

بازاریابی متضمن فرایندهایی معطوف به ارائه‌ی ارزش و مزایا به مشتریان است و تنها فروش کالا، خدمات، و تبادل ایده‌ها را دربر نمی‌گیرد. از تدابیر ارتباط، توزیع، و قیمت گذاری برای تأمین کالا، خدمات، ایده، ارزش، و مزایای دلخواه مشتریان و سهامداران در هر زمان ممکن بهره می‌جوید. برقراری روابط رضایت بخش متقابل و درازمدت که به نفع طرفین دخیل باشد را دربرمی گیرد. بازاریابی همچنین شامل درک ارتباط “شرکای” ذینفع متعدد در هر سازمان است، از جمله ارتباط میان کارکنان، عرضه‏کنندگان، سهامداران، توزیع کنندگان، و سایر افراد.

پیتر دراکر:

  • هدف هر کسب و کاری، ایجاد مشتری و حفظ آن است.
  • مشتری، پایه و اساس هر تجارت است و موجب بقای آن می‏شود.
  • بازاریابی، تنها فعالیتی وسیع‌تر از فروش نیست بلکه، تمامی یک تجارت را شامل می‏شود.
  • تجارت یعنی بازاریابی و بازاریابی یعنی تجارت

تئودور لویت:

  • هر کسب و کاری، باید بر اساس نیاز مشتری تعریف شود.
  • کار اصلی هر کسب و کاری، رفع نیاز مشتری است.

پس برای داشتن یک کسب‏وکار موفق بایستی بازار را که علت وجودی خود را از مشتری می‏گیرد مورد بررسی و شناخت و برنامه‏ریزی و در این دوران پر از فریاد مورد خلاقیت متمایز اجرائی قرارداد. برای این مهم درک جنبه‌های مختلف بازار و مفاهیمی که ما را به دانستن بیشتر و بهتر مشتری رهمنون می‏کند بایسته است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا بازار و مشتری را از همه زاویه‏های مختلف آن بنگرید و بتوانید درک و اقدام بهینه‏ای برای فعالیت‏های تجاری و غیرتجاری خود داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نسل روشن -خزائی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
چارلز لامب، جوزف هر، کارل مک دانیل
ناشر
نسل روشن
مترجم
مجید فانی ، سجاد خزائی، الهام پناه
شابک
9786009716159
تعداد صفحات
432
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
چارلز لامب، جوزف هر، کارل مک دانیل
ناشر
نسل روشن
مترجم
مجید فانی ، سجاد خزائی، الهام پناه
شابک
9786009716159
تعداد صفحات
432
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود