کتاب مزیت قیمتی
کتاب مزیت قیمتی اثر والتر ال بیگر، مایکل وی مارن، کریچ سی زاوادا ترجمه محسن نظری، امیرحسین پناهی نشر نگاه دانش منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
تا جایگاه مدیریت قیمت گذاری را در دستیابی به اهداف بنگاه ها تبیین نماید .
در این مجموعه سعی می شود تا قیمت نه به عنوان یک عدد که از تقاطع عرضه و تقاضا و یا منحنی های درآمد و هزینه نهایی بدست میآید.بلکه به عنوان مفهومی ادراک پذیر و قابل مدیریت مورد توجه قرار گیرد .
کسب مزیت قیمتی به عنوان راهی برای کسب مزیت رقابتی بنگاه های کسب و ار از اهداف این مجموعه می باشد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- والتر ال بیگر، مایکل وی مارن، کریچ سی زاوادا
- ناشر
- نگاه دانش
- مترجم
- محسن نظری، امیرحسین پناهی، رضا شعبانی، وحید طباطبایی
- تعداد صفحات
- 328
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید