ارزان شد! کتاب نظام جامع یادگیری الکترونیکی

کتاب نظام جامع یادگیری الکترونیکی

سمت-زمانی

محصول جدید

كتاب حاضر برای دانشجويان رشته علوم تربيتی در مقاطع كارشناسی و كارشناسی ارشد به عنوان منبع فرعی دروس «طراحي نظامهای آموزشی» در رشته تكنولوژی آموزشی و «تكنولوژی آموزشی پيشرفته» در رشته برنامه‌ريزی آموزشی و «راهبردهای توليد محتوا در دوره‌های آموزش الكترونيكی» در رشته‌های فناوری اطلاعات و مهندسی رايانه ترجمه شده است. اميد است علاوه بر جامعه دانشگاهی، ساير علاقه‌مندان نيز از آن بهره‌مند شوند.

جزییات بیشتر

153,000 ریال بدون مالیات.

-10%

170,000 ریال بدون مالیات.

مشخصات

موضوعروانشناسی و علوم تربیتی
مولفويم يوخم ، يرون وان مرينبور ، راب کوپر
مترجمبی بی عشرت زمانی، مجید عبداللهی
ناشرسمت
شابک978-964-530-643-2
تعداد صفحات376
نوبت چاپ2
سال چاپ1396
قطع کتابوزیری
نوع جلدشومیز

اطلاعات بیشتر

چكيده :

بیشتر آموزشگران و استادان در حال حاضر با این مسئله مواجه‌اند كه چگونه باید شیوه‌های جدید یادگیری را با راهبردهای فعلی یاددهی ـ یادگیری در محیط كلاس و كار تلفیق و یكپارچه سازند. مؤلفان در این كتاب به مطالعه و بررسی عمیق موضوع ارزشمند یادگیری الکترونیکی می‌پردازند و بر این عقیده‌اند كه این نوع یادگیری صرفاً به دیجیتالی كردن محتوای آموزش سنتی محدود نمی شود، بلكه رویكرد جدیدی است كه برای طراحی و تشكیل یك نظام آموزشی خوب همه جوانب سازمانی، آموزشی و فنی آن را مورد بررسی و رسیدگی دقیق قرار می دهد. در این كتاب بیش از پنج سال تجربه كار عملی مؤلفان در زمینه آموزش از راه دور مبتنی بر وب در دانشگاه اوپن هلند منعكس شده است . خواندن این كتاب به تمام كسانی كه در طراحی، پیاده‌سازی، ارائه و اجرای دروس الكترونیكی یا دوره‌های كارآموزی برخط نقش دارند، توصیه می‌شود.

فهرست :

نظام جامع يادگيري الكترونيكي
يادداشتهايي درباره ويراستاران
پيشگفتار ويراستار کل مجموعه
ديباچه
كلياتي درباره نظام جامع يادگيري الكترونيكي (ويم يوخم، يرون وان مرينبور و راب كوپر)
فصل اول: طراحي آموزشي نظام جامع يادگيري الكترونيكي (يرون وان مرينبور، تئو باستيانز
     و آلبرت هوگولد)
فصل دوم: طراحي محيطهاي يكپارچه و مشاركتي يادگيري الكترونيكي (پل كيرشنر، يان ـ ويلم
     استرايباس و كارل كراينز)
فصل سوم: ارزيابي عملكرد فراگيران در نظام جامع يادگيري الكترونيكي (دومينيك سلويمانز و
     راب مارتنز)
فصل چهارم: محيط يادگيري الكترونيكي تجارت مجازي: ... (داركو جانس، مارك وان ليكن و
     وسل اسلوت)
فصل پنجم: فناوريهاي يادگيري در يادگيري الكترونيكي: الگوي قلمرو جامع (راب كوپر)
فصل ششم: زبان الگوسازي آموزشي (هنري هرمنز، ژوسلين مندرولد و هيوبرت ووگن)
فصل هفتم: طراحي رابط كاربر براي دوره‌هاي ديجيتال (هيوب تابرز، ليسبث كستر، هانس
     هيومل و راب نادولسكي)
فصل هشتم: ارزشيابي كاربردپذيري نظام جامع يادگيري الكترونيكي (فرد پاس و الگا فيرسووا)
فصل نهم: فرايندهاي كاري توسعه دوره‌هاي آموزشي در نظام ... (كاتلين سلويمانز، راب كوپر و
     ويل گيزبرت)
فصل دهم: آيا اشياء يادگيري پاسخگوي وضع نامساعد اقتصاد دانش هستند؟ (پيتر اسلوپ)
فصل يازدهم: مديريت و سازمان نظام جامع يادگيري الكترونيكي (مارسل وان دركلينك و ويم
     يوخم)
فصل دوازدهم: تعليم و مربيگري در محيطهاي يكپارچه يادگيري الكترونيكي (هني بوشويزن و پل
     كيرشنر)
فصل سيزدهم: پياده‌سازي نظام جامع يادگيري الكترونيكي (ويم وسترا)
فصل چهاردهم: ارزشيابي نظام جامع يادگيري الكترونيكي (تئو باستيانز، جو بون و راب مارتنز)
فصل پانزدهم: سخن پاياني (ويم يوخم، يرون وان مرينبور و راب كوپر)
واژه‌نامه

30 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: