کتاب هم گرایی رسانه ای

محصول جدید

این کتاب، که ترجمه فصولی از کتاب دو جلدی همگرایی‌ رسانه ‌ای نوشته سینزیا دال زوتو و آرتور لوگمایر است، گرچه اولین کتاب در حوزه همگرایی‌ رسانه‌ ای نیست اما جامع‌ترین کتاب در این زمینه است.

جزییات بیشتر

120,000 ریال بدون مالیات.

  • مدیریت
  • رقعی
  • شومیز
  • 1397

مشخصات

موضوعمدیریت
مولفسینزیا دال زوتو، آرتور لوگمایر
مترجمسمیه لبافی، امیر مختاری، محدثه عقبایی
ناشردنیای اقتصاد
شابک۹۷۸۶۰۰۴۹۷۰۰۱۳
تعداد صفحات230
نوبت چاپ1
سال چاپ1397
قطع کتابرقعی
نوع جلدشومیز

اطلاعات بیشتر

در این کتاب نویسندگان کوشیده‌اند به همه جنبه ‌های همگرایی‌ رسانه‌ای به‌طور مشروح بپردازند و همه دغدغه‌ های نظری این حوزه را پوشش دهند. به ‌علتِ ‌همین جامعیت، این کتاب پرتو تازه‌ ای بر مبحث پیچیده همگرایی رسانه ‌ها می ‌اندازد و چالش‌ های تجاری پیش روی صنعت رسانه را واکاوی می ‌کند و با بررسی موضوع رسانه و پیوندهایش با مدیریت و تکنولوژی و انتظاراتِ مصرف ‌کنندگانِ محتوای رسانه، در شمار درسنامه ‌های معتبر دانشگاهی قرار گرفته است.

30 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: