افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب طراحی آموزشی مبانی رویکردها و کاربردها کد 1710

مولف
هاشم فردانش
ناشر
سمت

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی (تکنولوژی آموزشی) در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «طراحی آموزشی: مبانی، رویکردها و کاربردها» به ارزش 2 واحد تألیف شده است و برای دروس «اصول تهیه برنامه‌های آموزشی» در مقطع کارشناسی ارشد و «اصول طراحی نظامهای آموزشی» در مقطع دکتری قابل استفاده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,060,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

چکیده :

انتشار آثار متعدد و متنوع درباره طراحی آموزشی طی چند سال اخیر، نویستده را بر آن داشت تا در اثر حاضر مبانی، رویکردها، و برخی کاربردهای این مبحث را که از منظری کانون مباحث تکنولوژی آموزشی را تشکیل می‌دهد در معرض دید و نظر صاحبنظران و علاقه‌مندان قرار دهد. وجود رویکردهای سیستمی و سازنده‌گرایانه در مباحث طراحی آموزشی و عدم تفکیک و تمیز بین آنها در برخی آثار منتشر شده، و بعضاً ترکیب و تلفیق این رویکردها که مبانی معرفت‌شناختی کاملاً متمایز و متضاد دارند در برخی دیگر از آثار منتشر شده، و پافشاری و تأکید و تکرار برخی سوء برداشتها از طرف برخی نویسندگان ضرورت پرداختن به این مباحث را ضروری‌تر ساخت. طرح عناوینی مانند نظامهای بهبود عملکرد انسانی، نظامهای پشتیبانی عملکرد الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی، و بسیاری عناوین دیگر که از زیرمجموعه مباحث تکنولوژی آموزشی و طراحی آموزشی است نیز در این اثر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

فهرست :

مقدمه
فصل اول: ضرورت تکنولوژی آموزشی و طراحی آموزشی
فصل دوم: مقدمه‌ای بر طراحی نظامهای آموزشی
فصل سوم: طبقه‌بندی الگوهای طراحی آموزشی
فصل چهارم: نقد و مقایسه دو دیدگاه سیستمی و سازنده‌گرایی در طراحی آموزشی
فصل پنجم: بازنمایی دانش در رویکرد سازنده‌گرایی و دلالتهای آن برای طراحی آموزشی
فصل ششم: طبقه‌بندی الگوهای طراحی آموزشی سازنده‌گرا براساس رویکردهای یادگیری و تدریس
فصل هفتم: طراحی آموزشی در زمینه‌های مختلف
فصل هشتم: بهبود عملکرد انسانی، نظامهای پشتیبانی عملکرد
فصل نهم: مهارتهای حرفه‌ای طراحان آموزشی
فصل دهم: جهت‌گیریهای طراحی آموزشی در آینده
منابع
نمایه

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سمت-فردانش

مشخصات

موضوع
روانشناسی و علوم تربیتی
مولف
هاشم فردانش
ناشر
سمت
شابک
978-964-530-914-3
تعداد صفحات
296
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
3
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
روانشناسی و علوم تربیتی
مولف
هاشم فردانش
ناشر
سمت
شابک
978-964-530-914-3
تعداد صفحات
296
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
3
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود