کتاب تکنیک های پیشرفته مذاکره
در محیط رقابتی کسبوکار کنونی، فقدان مذاکرهی اثربخش معمولا یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت است. ماهیت متغیّر و پیچیدگی روابط بین خریداران و تامین کنندگان در بازار پُر چالش جهانی نشان میدهد که امروزه بسیاری از افرادِ درگیر در کسبوکار نیاز دارند که مذاکرهکنندگان کارکُشتهای باشند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
امروزه افراد فرآیند مذاکره را یک ابزار کمکی برای ساخت روابط مثبت میبینند. بر اساس مذاکرات منظم میتوان به یک راهحل قابل قبول برای تمامی طرفهای درگیر در مذاکره دست یافت. مهمتر از همه رویکرد عملگرایانه و همکاری، تکرار کسبوکار را تقویت میکند که به سود هر دو طرف مذاکره میانجامد. همچنین در سالهای اخیر با توجه به جهانی شدن کسب و کارها، اقبال و توجه زیادی به مذاکرات میان فرهنگی مشاهده میشود. مشتریان اغلب میخواهند از تکنولوژیهای جدید در هر موقعیتی که بازارهای جدید به وجود میآیند، فارغ از مکان جغرافیاییشان بیشترین استفاده را داشته باشند و این امر نیاز به مدلهای جدید مذاکره که بتواند پلی بین فرهنگهای مختلف در جهان باشد را اجتنابناپذیر مینماید.
مشخصات
- مولف
- آلن مک کارتی، استیو هی
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- حسین نوروزی، مهدی مهذبی
- شابک
- 978-600-407-187-1
- تعداد صفحات
- 174
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید