کتاب تکنیک های پیشرفته مذاکره

محصول جدید

در محیط رقابتی کسب‌و‌کار كنوني، فقدان مذاکره‌ی اثربخش معمولا يكي از دلايل اصلی عدم موفقیت است. ماهیت متغیّر و پیچیدگی روابط بین خریداران و تامین کنندگان در بازار پُر چالش جهانی نشان می‌دهد که امروزه بسیاری از افرادِ درگیر در کسب‌و‌کار نیاز دارند که مذاکره‌کنندگان کارکُشته‌ای باشند.

جزییات بیشتر

180,000 ریال بدون مالیات.

-10%

200,000 ریال بدون مالیات.

  • مدیریت
  • وزیری
  • شومیز
  • 1396

مشخصات

مولفآلن مک کارتی، استیو هی
مترجمحسین نوروزی، مهدی مهذبی
ناشرکتاب مهربان
شابک978-600-407-187-1
تعداد صفحات174
نوبت چاپ1
سال چاپ1397
قطع کتابوزیری
نوع جلدشومیز

اطلاعات بیشتر

 امروزه افراد فرآیند مذاکره را یک ابزار کمکی برای ساخت روابط مثبت می‌بینند. بر اساس مذاکرات منظم می‌توان به یک راه‌حل قابل قبول برای تمامی طرف‌های درگیر در مذاکره دست یافت. مهمتر از همه رویکرد عملگرایانه و همکاری، تکرار کسب‌و‌کار را تقویت می‌کند که به سود هر دو طرف مذاکره مي­انجامد. همچنین در سال­هاي اخير با توجه به جهاني شدن كسب و كارها، اقبال و توجه زيادي به مذاکرات میان فرهنگی مشاهده می‌شود. مشتریان اغلب می‌خواهند از تکنولوژی­هاي جدید در هر موقعیتی که بازارهای جدید به وجود می‌آیند، فارغ از مکان جغرافیایی‌شان بیشترین استفاده را داشته باشند و اين امر نياز به مدل­هاي جديد مذاکره که بتواند پلی بین فرهنگ‌های مختلف در جهان باشد را اجتناب­ناپذير مي­نمايد.

 

30 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: