کتاب بازاریابی در قالب یک داستان عاشقانه
یکی از بزرگترین چالش هایی که امروز کارآفرینان و مبتکران با آن روبرو هستند، نحوه طنین انداز کردن ایده های شان در میان مردم است. مسئلهی امروز دیگر کمبود ایده نیست ، مسئله این است که به مردم بگوییم این ایده ها چطور می توانند در جهان مفید واقع شوند و چرا باید برای مردم مهم باشند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بازاریابی ابزاری است برای بیان ارزش ایده هایمان در بازار.
بازاریابی به ضرورتی ناخوشایند در هر کسب و کاری بدل شده است، اما شاید بتوانیم به نگرش متفاوتی از آن دست پیدا کنیم.
به گونه ای که کمتر به عنوان ابزار ناخوشایند برای تبلیغ و بیشتر به مثابه راهی برای کمک به مردم جهت حل مشکلاتشان تلقی شود.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- برنادت جیوا
- ناشر
- آوین
- مترجم
- ناهید سپهرپور
- تعداد صفحات
- 104
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید