کتاب جالب توجه چگونه توجه مخاطبان هدف را جلب کنیم
کتاب جالب توجه یک راهنما برای ایده های تبلیغاتی مدرن است؛ آنها چه هستند، چرا تکامل می یابند و چگونه می توان این ایده ها را داشت. این کتاب با استفاده از نظریه ارتباطات، علم عصب شناسی، خلاقیت و نوآوری، تاریخچه رسانه ها، برندآفرینی و فناوری های ظهوریافته، فرایند استراتژیک خلق ایده را بررسی می کندو چگونگی آماده سازی ایده ها را برای جلب حداکثر توجهات در صنعت تبلیغات بیان می کند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب جالب توجه با استفاده از مثالهایی واقعی از شرکتهای تبلیغاتی، از جمله فعالیتهایی که برای سونی، ردبول، اچ.پی، و بسیار دیگر انجام شده است، مدلی قدرتمند برای تاثیر بر رفتار انسانها ارائه می دهد. این کتاب با بسته های کاربردی تبلیغاتی و برند آفرینی که ابزارهای جدید برنامه ریزی تبلیغات را نیز شامل می شود، کتابی ایده آل برای دانشجویان و فعالان در بازار آشفته امروز است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- فاریس یاکوب
- ناشر
- کلک سیمین
- مترجم
- احمد روستا، مجید عبیات
- تعداد صفحات
- 192
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید