افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
جان وست وود

برنامه ریزی یکی از مهم ترین نقش های مدیریت است. برنامه کسب و کار (Business Plan) شرکت باعث تداوم کسب و کار می شود. برنامه بازاریابی (Marketing Plan) شرکت، یک ورودی کلیدی به برنامه کسب و کار است. این برنامه باید خوش آیندترین فرصتهای کسب و کار را برای شرکت شناسایی و طرح کلی چگونگی نفوذ، دستیابی و حفظ موقعیت ها در بازارهای شناخته شده را ترسیم کند.

ادامه مطلب
‎ریال310,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
توضیحات

این برنامه یک ابزار ارتباطی است که همه عناصر آمیزه بازاریابی را در یک برنامه اجرایی هماهنگ و با هم ترکیب می کند. این برنامه به دقت بیان می کند که چه کسی، چه کاری را در چه زمانی، کجا و چطور انجام می‌دهد تا به هدفهای خود برسد.
کتاب «چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم» با آموزش قدم به قدم چگونگی طراحی و تدوین یک برنامه بازاریابی و ذکر مثال های علمی شما را با روش های اجرایی این امر آشنا می کند.
برخی از عناوین مطرح شده در این کتاب عبارتند از:
– فروش چیست؟
– بازاریابی چیست؟
– برنامه ریزی بازاریابی چیست؟
– تحلیل موقعیت – بازبینی بازاریابی
– بخش بندی بازار چیست؟
– اهداف، استراتژیهای بازاریابی و برنامه های اقدام
– توزیع و ترویج و بودجه ها
– نوشتن برنامه
– ارائه برنامه، پیگیری و بازبینی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
مبلغان-احمدی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
جان وست وود
مترجم
علیرضا احمدی، فرناز فرزین مهر
شابک
7-41-2614-964-978
تعداد صفحات
136
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
3
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
جان وست وود
مترجم
علیرضا احمدی، فرناز فرزین مهر
شابک
7-41-2614-964-978
تعداد صفحات
136
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
3
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود