کتاب تحقیقات بازاریابی

محصول جدید

با توجه به اهمیت و ضرورت تحقیقات بازاریابی طی دهه‌های گذشته، مهم‌ترین رویکرد این کتاب ارائه اطلاعات روزآمد برای مدیران بازاریابی جهت اخذ تصمیمات مهم سازمانی است. کتاب تحقیقات بازاریابی پروفسور آلوین سی. برنز و پروفسور رونالد اف. بوش یک مرجع کامل در این حوزه بوده و تئوری‌ها و اندیشه‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌تواند دانش و مهارت افراد را در مورد علم و هنر مدیریت بازاریابی افزایش دهد.

جزییات بیشتر

810,000 ریال بدون مالیات.

-10%

900,000 ریال بدون مالیات.

  • مدیریت
  • رحلی
  • شومیز
  • 1396

مشخصات

موضوعمدیریت
مولفآلوین سی برنز، رونالد اف بوش
مترجمکامبیز حیدرزاده، مجید میرویسی
ناشرکتاب مهربان
شابک978-600-407-177-2
تعداد صفحات754
نوبت چاپ1
سال چاپ1396
قطع کتابرحلی
نوع جلدشومیز

اطلاعات بیشتر

اولین برتری این کتاب نسبت به کتاب‌های موجود این است که فصول این کتاب دربردارنده استدلال‌ها و مصاحبه‌هایی است که با متخصصان مربوطه انجام‌شده و راهکارهایی مطلوب را ارائه می‌دهد؛ دوم آن که نیازهای ادراکی مدیران را با توجه به رویکردهای جدید تحقیقات بازاریابی که تاکنون از آن‌ها غفلت شده تأمین کرده و پلی است بین مدیریت بازاریابی و مفاهیم تحقیقات بازاریابی؛ و درنهایت این‌که کتاب تحقیقات بازاریابی دربردارنده بزرگ‌ترین و به‌روزترین شیوه های پژوهش است که می‌توان در این حوزه ارائه نمود. سرفصل‌های این کتاب راهنمای جامعی برای کاربران دانشگاهی و فعالان حوزه صنعت تحقیقات بازاریابی است.

30 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: