کتاب مایه دارهای خود ساخته
آموزش در بازاريابي شبکهاي از بخشهايي مختلف تشکيل شده است. روشهاي آموزشي زيادي در بازار وجود دارند و اين باعث سردرگميهاي فراواني در افراد ميشود. در اين بخش ميخواهيم از يک روش آموزشي صحبت کنيم که به پنج اصل تقسيم ميشود.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در دنياي واقعي بايد دست به «اقدام» بزنيم. چرا اقدام آنقدر مهم است؟ اجازه دهيد فرايند تجلي دادن خواستهها را بررسي کنيم: افکار باعث بروز احساسات، احساسات باعث بروز اعمال و اعمال به بروز نتايج منجر ميشوند. به افکار و احساسات خود نگاه کنيد. آيا آنها بخشي از دنياي دروني هستند يا دنياي بيروني؟ دنياي دروني. حالا به نتايج نگاه کنيم. آيا آنها از دنياي دروني هستند يا دنياي بيروني؟ دنياي بيروني. يعني اينکه: اقدام و عمل «پلي»است بين دنياي درون و بيرون
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- گل محمدی
- ناشر
- نسل نواندیش
- شابک
- 9789642367726
- تعداد صفحات
- 216
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید