افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت تبلیغات

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
هرمز مهرانی، منصوره صادقی، مجید صفدری
ناشر
رسا

مدیریت تبلیغات کتابی آموزشی با اهداف کاربردی است و در راستای سرفصل  جدید مصوب درس مدیریت تبلیغات و برند و برای تدریس مباحث با مدیریت تبلیغات در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی تدوین شده است.

ادامه مطلب
‎ریال900,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

در این کتلاب اهداف و استراتژی های تبلیغات، اخلاق و قانون در تبلیغات، تبلیغات و فرآیند بازاریابی، ساختار و عملکرد   کانون های تبلیغاتی، شناخت مخاطبین پیام های تبلیغاتی و راهبرد و طرح ریزی تبلیغات مورد نظر قرار گرفته استو با توجه به اهمیت رسانه ها در این عرصه، در فصولی از کتاب مبحث بسیار مهم روزنامه ها، مجله ها، تلویزوین و رادیو به عنوان    رسانه های تبلیغاتی مطرح و مهم نیز مورد تحلیل قرار گرفته اند. به علت تحولات و اثراتی که اینرنت در تبلیغات در دو دهه اخیر ایجاد کرده است، در فصل پایانی کتاب، تبلیغات در اینرنت هم مورد بررسی قرار گرفته است.

تبلیغات عرصه ای است که منافع ذینفع های متعدد مانند شرکت ها،  دولت ها و سهامداران در آن، با یکدیگر تلاقی می کند. اگر تبلیغات به شیوه ای حرفه ای برنامه ریزی و اجرا نشود می تواند زمینه تعارض های زیادی ایجاد کند. با توجه به اهمیت این موضوع، دراین کتاب تلاش شده است تا بابررسی همه جانبه و متعادل، به نگرانی های مرتبط نیز پاسخ داده شود.

با توجه به مطالب فوق ، مطالعه این کتاب علاوه بر دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، برای       مدیران عامل، معاونین بازرگانی، مدیران تبلیغات ، مدیران فروش، مدیران صادرات و مدیران روابط عمومی شرکت ها و سازمان ها نیز توصیه می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
رسا-مهرانی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
هرمز مهرانی، منصوره صادقی، مجید صفدری
ناشر
رسا
شابک
9789643179496
تعداد صفحات
215
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
8
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
هرمز مهرانی، منصوره صادقی، مجید صفدری
ناشر
رسا
شابک
9789643179496
تعداد صفحات
215
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
8
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود