کتاب ارتقای کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
ارایه خدمات به مشتریان، (یکی از مولفه های کلیدی بازاریابی و کیفیت)، اصلی ترین مزیت رقابتی می باشد. تامین خواست های مشتریان و سنجش رضایت آنان از خدمات دریافتی، چالشی است که بسیاری از شرکت ها با آن مواجهند. آگاهی از عوامل تعیین کننده کیفیت می تواند زمینه جذب و حفظ مشتری و از دست دادن آن را شناسایی نماید.براساس مطالعات پژوهشگران گردشگری، خدمات گردشگری پیچیده است و هر بعد آن می تواند سبب موفقیت یا شکست یک خدمت شود. از این رو، کیفیت خدمات، عاملی اساسی در ایجاد تمایز و مزیت
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- اریک لوز
- ناشر
- مهکامه
- مترجم
- حمید ضرغام بروجنی،مرتضی خزائی پول،امیر خزائی پول
- تعداد صفحات
- 232
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید