افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب ارتقای کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
اریک لوز
ناشر
مهکامه
‎ریال1,450,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

ارایه خدمات به مشتریان، (یکی از مولفه های کلیدی بازاریابی و کیفیت)، اصلی ترین مزیت رقابتی می باشد. تامین خواست های مشتریان و سنجش رضایت آنان از خدمات دریافتی، چالشی است که بسیاری از شرکت ها با آن مواجهند. آگاهی از عوامل تعیین کننده کیفیت می تواند زمینه جذب و حفظ مشتری و از دست دادن آن را شناسایی نماید.براساس مطالعات پژوهشگران گردشگری، خدمات گردشگری پیچیده است و هر بعد آن می تواند سبب موفقیت یا شکست یک خدمت شود. از این رو، کیفیت خدمات، عاملی اساسی در ایجاد تمایز و مزیت

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
مهکامه-بروجنی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
اریک لوز
ناشر
مهکامه
مترجم
حمید ضرغام بروجنی،مرتضی خزائی پول،امیر خزائی پول
تعداد صفحات
232
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
اریک لوز
ناشر
مهکامه
مترجم
حمید ضرغام بروجنی،مرتضی خزائی پول،امیر خزائی پول
تعداد صفحات
232
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود