کتاب استراتژی مسیریابی برند
انتخاب کتاب "درست" برای ترجمه، واقعاً کار بسیار سختی است؛ پس از صرف زمان زیادی برای جستجو در پایگاه های معرفی، نقد و بررسی و فروش کتاب در دنیا، درنهایت، کتابِ پیشِِ رو را انتخاب کردیم، با این تفکر که تطبیق زیادی با نیازمندی های محیط کسبوکار امروز در ایران دارد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
هنگامی که فصل به فصل، کار ترجمه را پیش میبردیم، بیش از پیش به این امر اطمینان پیدا میکردیم که مطالب این کتاب، میتواند به "جنبش برندسازی" در ایران کمک ارزنده ای کند.
این کتاب بهقلم خانم کارن تیبر للند به رشته تحریر درآمده است که تجربه هایی عمیق و ارزشمند در زمینه ی برندسازی و همچنین سوابق عملی موفقی در حیطهی مشاوره ی برندسازی اشخاص و شرکت ها در آمریکا و سایر نقاط جهان دارد. او در این کتاب، بصورت کاملاً کاربردی و قدم به قدم، به مباحث برندسازی و چگونگی استفاده از ابزارهای مناسب و اثربخش در جهت ساخت و پایش برند اشخاص، تیم ها و شرکت ها می پردازد. نکته راهگشا اینجاست که از آنجاکه بسیاری از اشخاص و شرکتها بعد از طی اقدامات برندسازی خود برنامه ی مشخصی برای ادامه ی راه و استفاده کامل و هم افزا از ابزار و رسانه ها برای حفظ، استحکام بخشی و تداوم برند ساخته شده ندارند، این کتاب فرآیند استراتژیک مسیریابی را برای پایش و ارزیابی مداوم برند، ارائه نمودهاست.
از دیگر تمایزهای درخشان کتاب، میتوان به ارائه و تشریح آزمون بسیار کاربردی "هرم خبرگی بازاریابی" برای تمامی فعالان حوزه کسبوکار اشارهکرد؛ همچنین واژگان جدید، جذاب و دانش افزایی در حوزه برند، مانند "انرژی برند"، "ردپای دیجیتال برندها"، "مدیرعامل برندمحور" و "برندسازی تیم ها" مورد طرح و بررسی قرارگرفته است.
به تمامی دانشجویان دورههای کارشناسی ارشد و دکترا در رشتههای مدیریت کسبوکار (MBA و مدیریت اجرایی) و مدیریت بازرگانی، بویژه در گرایش های بازاریابی و تجارت الکترونیک، توصیه میکنیم، فصل به فصل این کتاب را بادقت موشکافانه مطالعه کنند و موضوعاتی جدید و کاربردی، متناسب با نیاز کسب وکارها در جهت تقویت و توسعه اقتصاد بازار ایران، برای طرح و انجام پژوهشِ پایان نامه ها و رساله های خود بیابند. از تمامی فعالان عرصه کسبوکار نیز دعوت میکنیم نتایج متفاوت مطالعه و اجرای دقیق مطالب مطرح شده در این کتاب را در ایجاد، توسعه و بهبود عملکرد برند خود ملاحظه کنند و نشر و گسترش دهند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- کارن تیبر للند
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- حمید سعیدی، شهرزاد چیت ساز
- شابک
- 978-964-407-161-1
- تعداد صفحات
- 234
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1402
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید