افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب استراتژی مسیریابی برند

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
کارن تیبر للند
ناشر
کتاب مهربان

انتخاب کتاب "درست" برای ترجمه، واقعاً کار بسیار سختی است؛ پس از صرف زمان زیادی برای جستجو در پایگاه ­های معرفی، نقد و بررسی و فروش کتاب­ در دنیا، درنهایت، کتابِ پیشِِ رو را انتخاب کردیم، با این تفکر که تطبیق زیادی با نیازمندی­ های محیط کسب­و­کار امروز در ایران دارد.

ادامه مطلب
‎ریال2,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

هنگامی که فصل­ به­ فصل، کار ترجمه را پیش­ می­بردیم، بیش از پیش به این امر اطمینان پیدا می­کردیم که مطالب این کتاب، می­تواند به "جنبش برندسازی" در ایران کمک ارزنده ­ای کند.

این کتاب به­قلم خانم کارن تیبر للند به ­رشته تحریر درآمده است که تجربه ­هایی عمیق و ارزشمند در زمینه­ ی برندسازی و همچنین سوابق عملی موفقی در حیطه­ی مشاوره­­ ی برندسازی اشخاص و شرکت ­ها در آمریکا و سایر نقاط جهان دارد. او در این کتاب، بصورت کاملاً کاربردی و قدم­ به­ قدم، به مباحث برندسازی و چگونگی استفاده از ابزارهای مناسب و اثربخش در جهت ساخت و پایش برند اشخاص، تیم ­ها و شرکت­ ها می­ پردازد. نکته راهگشا این­جاست که از آنجا­که بسیاری از اشخاص و شرکت­ها بعد از طی اقدامات برندسازی خود برنامه­ ی مشخصی برای ادامه­ ی راه و استفاده کامل و هم­ افزا از ابزار و رسانه­ ها برای حفظ، استحکام ­بخشی و تداوم برند ساخته­ شده ندارند، این کتاب فرآیند استراتژیک مسیریابی را برای پایش و ارزیابی مداوم برند، ارائه نموده­­­است.

از دیگر تمایزهای درخشان کتاب، می­توان به ارائه و تشریح آزمون بسیار کاربردی "هرم خبرگی بازاریابی" برای تمامی فعالان حوزه کسب­وکار اشاره­کرد؛ همچنین واژگان جدید، جذاب و دانش ­افزایی در حوزه برند، مانند "انرژی برند"، "ردپای دیجیتال برند­ها"، "مدیرعامل برندمحور" و "برندسازی تیم­ ها" مورد طرح و بررسی قرارگرفته ­است.

به تمامی دانشجویان دوره­های کارشناسی­ ارشد و دکترا در رشته­های مدیریت کسب­و­کار (MBA و مدیریت­ اجرایی) و مدیریت بازرگانی، بویژه در گرایش­ های بازاریابی و تجارت الکترونیک، توصیه می­کنیم، فصل­ به­ فصل این کتاب را با­دقت موشکافانه مطالعه کنند و موضوعاتی جدید و کاربردی، متناسب با نیاز کسب ­وکار­ها در جهت تقویت و توسعه اقتصاد بازار ایران، برای طرح و انجام پژوهشِ پایان­ نامه­ ها و رساله­ های خود بیابند. از تمامی فعالان عرصه­ کسب­وکار نیز دعوت می­کنیم نتایج متفاوت مطالعه و اجرای دقیق مطالب مطرح­ شده در این کتاب را در ایجاد، توسعه و بهبود عملکرد برند خود ملاحظه کنند و نشر و گسترش دهند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-سعیدی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
کارن تیبر للند
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
حمید سعیدی، شهرزاد چیت ساز
شابک
978-964-407-161-1
تعداد صفحات
234
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
کارن تیبر للند
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
حمید سعیدی، شهرزاد چیت ساز
شابک
978-964-407-161-1
تعداد صفحات
234
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود