کتاب شیوه های عملی و ترغیب کننده برای رشد و تقویت هوش هیجانی دانش آموزان
کتاب شیوه های عملی و ترغیب کننده برای رشد و تقویت هوش هیجانی دانش آموزان اثر شهناز بهمن مترجم ملیحه موسوی نشر رشد منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
دنیای امروز پر از چالش است که دانش آموزان با آن مواجه هستند و ممکن است از رشد آموزشی و فردی آن ها جلوگیری کند. بنابراین به عنوان یک مربی لازم است دارای دانش و مهارتی باشیم که به آن ها برای موفق بودن نه تنها در زمینه ی آموزشی بلکه در زندگی واقعی کمک کند.
اگرچه مدارس برای تامین استانداردهای آموزشی تحت فشار فراوان هستند. برای مربیان این امکان وجود دارد که رشد عاطفی از طریق فعالیت های روزمره کلاسی به وجود آید. با طرح یک برنامه ی آموزشی دقیق دانش آموزان را در کشف احساسات از طریق رسانه ی خلاق و بازی و تخیلی تشویق کنیم تا رشد عاطفی سالم ایجاد شود.
نویسندگان این کتاب، مناسب زمان، یک گنجینه ی سرشار از ابزارها و تکنیک های عملی فراهم آورده اند که می توانید برای پرورش و تقویت هوش هیجانی دانش آموزان از آن ها استفاده کنید.
احساسات گنجینه یادگیری، عقل و توجه هستند. اما نیاز به زمان دارد که هوش هیجانی این گنجینه را باز کند. این کتاب با در هم آمیختن داستان های کلاسی تحقیق، تفکر برای خود و جعبه ابزار بزرگی از فعالیت ها و تمرینات یک همراه بسیار خوب برای معلمان خواهد بود که به کودکان در یافتن این کلیدها برای ورود به زندگی بهتر کمک کند.
مشخصات
- موضوع
- انگیزشی و موفقیت
- مولف
- شهناز بهمن،هلن مافینی
- ناشر
- رشد
- مترجم
- ملیحه موسوی،داود عرب قهستانی
- شابک
- 978-600-351-059-3
- تعداد صفحات
- 176
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید