کتاب مدیریت بازاریابی فرهنگی
عصر حاضر را عصر ارتباطات و اطلاعات مینامند، زیرا اطلاعات ابزاری لازم برای تصمیمگیری بجا و به موقع است تا افراد و سازمانها بتوانند از میان گزینه مطلوب به هدفهای خود دست یابند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
همانند تمامی مفاهیم و مقولههای موجود در علوم انسانی و اجتماعی، از بازاریابی و مدیریت بازاریابی فرهنگی نیز تا کنون تعاریف متعددی شده است که هریک متناسب با هدف نویسنده و کاربرد خاص آن، تفاوتها و تشابهاتی دارد. اما شباهتها و همانندی تعاریف گفته شده معمولاً بسیار بیشتر از تفاوتهای آنها میباشد «کاتلر»، بازاریابی را فرایندی اجتماعی و مدیریتی میداند که به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند.در تعریفی دیگر آمده است که بازاریابی عبارت است از «کلیه فعالیتهایی که درزمینه فروش، توزیع، تبلیغات بازرگانی، ترویج و ارتقای فروش، طرحریزی تولید و تحقیقات بازاریابی انجام میشود.»
اشخاص گوناگون در جامعه مدرن به شیوههای مختلف با هم ارتباط دارند و نحوه مراوده آنها شیوه زندگی این افراد را تشکیل میدهد و نمایانگر فرهنگ آنان است.
زندگی در دنیای امروز به ارتباطات بستگی دارد و متأثر از آن است. نویسندگان، هنرپیشگان، پیشگان، معلمان، فروشندگان، روانپزشکان، منشیها و...از طریق ارتباط با سایر افراد جامعه به تحصیل ویا ادامه معاش میپردازند و حتی ارتباطات مبتنی بر علم بازاریابی برای رفع نیازهای گوناگون اعم از نیازهای فرهنگی ملموس و غیرملموس و عظمت نفوذ آن تا دل زمین کشاورزان یا عمق چاههای آب حیات نفوذ کرده است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محمد موسوی
- ناشر
- ساکو
- شابک
- 978-600-479-011-6
- تعداد صفحات
- 152
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید