افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مباحث ویژه در بازاریابی پیشرفته جلد 1 و 2

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
ابوالفضل خسروی، آیدین رشیدی
ناشر
کتاب مهربان

مدل‌های بازاریابی چهارچوبی را در اختیار بازاریابان قرار می‌دهند تا بتوانند برای فعالیت‌‎های آتی خود برنامه‌ریزی کنند، استراتژی‌های خود را با رقبا مقایسه کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند. تاکنون مدل‌های بسیاری به وجود آمده، اما تعدادی از آن‌ها هنوز هم مورداستفاده هستند و نقش مؤثری در بازاریابی دارند. در این کتاب مهم‌ترین آن‌ها را معرفی کرده و به بررسی مزایای مدل‌ها خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب
‎ریال460,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها با عدم موفقیت در نتایج مختلفی حاصل از رویکرد بازاریابی خود مواجه می‌گردند، بدون اینکه حتی علت این رکورد و شکست را در بخش مهم بازاریابی درک نموده باشند این شکست‌ها و تردیدها در انتخاب مناسب رویکرد بازاریابی فشار زیادی را بر جسم و روح کارمندان بازاریابی بر جای گذارده است، تعداد و شدت این فشارهای رقابتی رو به افزایش هست تقریباً هشت سال پیش هنگامی‌که عرصه تبلیغات دیجیتال هنوز نوپا بود و رسانه اجتماعی مبدل به قدرت یکه‌تاز عرصه بازاریابی نشده بود دریکی از مقالات مجلهmckinsey ouarteriyبه این نکته اشاره‌شده که چرا بسیاری از مدل‌هایی سنتی رویکرد بازاریابی انبوه با شکست مواجه می‌شوند و رویکردهایی را نیز برای موفقیت سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی در فضای فوق‌العاده پیچیده کنونی پیشنهادشده است .

خوشبختانه از آن زمان تاکنون شاهد آن بوده‌ایم که بیش از ۲۰۰ سازمان در بحث‌ها و مقالات علمی خود به موضوعات مختلفی همچون بازگشت سرمایه بازاریابی (RoI) به‌طور جدی­تری در کسب‌وکارهای گوناگون مطرح‌شده است. در جهان امروز کسب‌وکار که با رشد پیچیدگی­ها فشار بی‌رحمانه مالی و فضای همواره چالش‌برانگیز اقتصادی همراه است بازاریابان در تکاپوی استفاده از رسانه‌های جدید و سنجش میزان تأثیرگذاری خود از طریق رویکرد بازاریابی می‌باشند که البته بسیاری از آنان نیز در حال ارتقا می‌باشند.

مدل‌های بازاریابی چهارچوبی را در اختیار بازاریابان قرار می‌دهند تا بتوانند برای فعالیت‌‎های آتی خود برنامه‌ریزی کنند، استراتژی‌های خود را با رقبا مقایسه کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند. تاکنون مدل‌های بسیاری به وجود آمده، اما تعدادی از آن‌ها هنوز هم مورداستفاده هستند و نقش مؤثری در بازاریابی دارند. در این کتاب که در دو جلد تدوین و گردآوری‌شده است، مهم‌ترین آن‌ها را معرفی کرده و به بررسی مزایای مدل‌ها خواهیم پرداخت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-خسروی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
ابوالفضل خسروی، آیدین رشیدی
ناشر
کتاب مهربان
شابک
978-600-407-171-3
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
ابوالفضل خسروی، آیدین رشیدی
ناشر
کتاب مهربان
شابک
978-600-407-171-3
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود