ریال2,500,000
کتاب کهن الگوها در برند سازی اثر مارگارت پات هارتول ، جاشوا سی چن ترجمه پرویز درگی ، مرتضی امیر عباسی توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.
مشتری گرامی در صورتی که کتاب شما ناموجود و یا تغییر قیمت داشته باشد قبل از ارسال با شما هماهنگ میشود!
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
فهرست مطالب
فصل 1:شکست راهی سریع به سوی موفقیت
فصل 2:چرخه بازتاب زندگی
فصل 3:حقیقت انرژتیک باش
فصل 4:واقعیت موفقیت را دریاب
فصل 5:داشتن-واقعیت فیزیکی
فصل 6:چیزهایی که کمک میکنند
فصل 7:چیزهایی که کمک نمیکند
فصل 8:زندگی رویاهایت
فصل 9: 42مورد که به شکل مثبتی زندگی ات را متحول می کنند
مشخصات
لطفا ابتدا وارد شوید.
ثبت نام / ورودیک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.
ثبت نام / ورود
نظر دهید