کتاب بازرگانی در دوره اشکانیان
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
ارائۀ تصویری از وضعیت بازرگانی ایران در عصر اشکانی و چگونگی عملکرد آن در حوزه داخلی و خارجی، همچنین نقش اشکانیان و گروههای مختلف تجار ساکن در قلمرو آنان در بازرگانی بینالمللی آن روزگار از جمله مسائلی است که در پژوهش حاضر به آن توجه شده است. تلاش شده تا کالاها و تولیدات عمدۀ تجاری در عرصه واردات و صادرات، همچنین فرآوردههای ویژه داد و ستد محلی و منطقهای مشخص گردد. از سوی دیگر ضمن بازسازی مسیر جادهها و شاهراههای تجاری، به نقش و جایگاه ویژهای که مراکز اقتصادی، شهرهای کاروانی، کانونهای مهم تجارت دریایی و همچنین حکومتهای نیمه مستقل محلی در چرخۀ اقتصادی و مناسبات بازرگانی اشکانیان داشتهاند، پرداخته شده است.
مشخصات
- موضوع
- اقتصاد
- مولف
- خسرو کیان راد
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- تعداد صفحات
- 400
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید