کتاب تبلیغات مجازی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
پیشرفتهای اخیر در زمینه تبلیغات اینترنتی، دگرگونیهای بینالمللی گستردهای را در قلمرو خرید و فروش و تجارت بوجود آورده است. اما متاسفانه در کشور ما علیرغم توان گسترده رسانهای همچون اینترنت، هنوز شرکتهای محدودی از آن به شکلی موفقیتآمیز در جهت مقاصد تبلیغاتی خود سود میبرند. مطالعه این کتاب به شما کمک میکند تا با پدیدهی نوین تبلیغات اینترنتی بهتر آشنا شوید و بیاموزید که چگونه با رعایت پارامترها و استانداردهای لازم، محصول خود را در سطح بینالمللی به بازارهای پیرامونتان معرفی کنید و به تبع آن فروش خود را آفزایش دهید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- ماندانا بنکدار
- ناشر
- نخبه سازان
- شابک
- 3-21-5938-964-978
- تعداد صفحات
- 144
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید