افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب اصول جامع برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
کنث کلاو، دونالد باک
ناشر
کتاب مهربان

کتاب اصول جامع برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی به همراه نرم افزار آموزشی IMC PlanPro کتابی بسیار جامع و کاربردی برای علاقمندان بازاریابی و صنعت تبلیغات می باشد که در 8 فصل توسط کنث کلاو و دونالد باک با مثال ها و مطالعات موردی بسیار کاربردی و عملیاتی در خصوص مباحث هر فصل به رشته تحریر درآمده است.

نسخه الکترونیک کتاب را از طریق لینک زیر دریافت کنید:

taaghche.ir

ادامه مطلب
‎ریال350,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

آنچه در این کتاب می خوانیم شامل: خلاصه اجرایی و اجزای آن جهت تدوین یک برنامه جامع ارتباطات یکپارچه بازاریابی، تجزیه و تحلیل فرصت ترفیعات، استراتژی های شرکت جهت پیاده سازی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و مدیریت این ارتباطات از سه جنبه مشتریان مصرفی، مشتریان صنعتی و کانال های توزیع می باشد. مطالعه موردی اصلی بکار رفته در کتاب پیش رو مبلمان ویلامت است، که به خوبی در لابلای مفاهیم علمی کتاب رنگ و بوی اجرایی و عملیاتی به خود گرفته است و در پایان هر مفهوم از برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی مثالی از چگونگی اجرای آن مفهوم توسط برند مبلمان ویلامت ذکر شده است که به خوانندگان در درک مفاهیم بکار رفته در کتاب کمک شایانی نموده است.

بخشی از کتاب
#اصول_جامع_برنامه_ارتباطات_یکپارچه_بازاریابی
به خاطر داشته باشیم شرکتها در پی دستیابی به مشتریانی هستند که به آنان وفادار باشند از این رو شرکت ها در تلاشاند از طریق تحول در نظام ارتباط مشتری به هدف نهایی خود که رضایتمندی مشتری است دست یابند. بکارگیری کارآمد و مؤثر ارتباطات با مشتریان برای سازمانها امری بسیار مهم و ضروری است، لذا شرکتها به دلیل درک ضرورت و اهمیت بحث ارتباطات یکپارچه بازاریابی به آن پرداخته اند. همه کسب و کار‌ها می‌خواهند برندشان در بین مخاطبان به خوبی جا بیفتد. چون از طریق برند، می‌توانند در بازار رقابتی امروز دوام بیاورند و نسبت به رقبا متمایز شوند. جا افتادن برند یعنی افزایش آگاهی مخاطب نسبت به محصول و در نتیجه افزایش رغبتِ وی به خرید. برای خلق یک برند محبوب، باید راهکار خلاقانه‌ای استفاده شود تا مزیت محصولات و خدمات برای مخاطب بیان شود. این راهکار را “ارتباطات یکپارچه بازاریابی” می‌نامند. در ارتباطات یکپارچه بازاریابی، به دنبال این هستیم که مناسب‌ترین کانال را برای مناسب‌ترین مخاطب استفاده کنیم.
اگر بدانیم که مخاطب اصلی ما چه کسی است و بدانیم وی از چه رسانه‌ای استفاده می‌کند، می‌توانیم از طریق همان رسانه، برند خود را به او معرفی کنیم. بعضی از کانال‌های متداول برای ترویج برند عبارتند از:شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی، پیشبرد فروش، تبلیغات، بازاریابی مستقیم و فروش شخصی‌ یا حضوری.
وقتی تمام مسیرهای ارتباط با مخاطب را با یکدیگر منسجم کنیم، به ارتباطات یکپارچه بازاریابی رسیده‌ایم. اگر روش‌های بازاریابی، تبلیغات، محتوای شبکه‌های اجتماعی، پیشبرد فروش و سایر ابزارها، به صورت یکپارچه عمل کنند تأثیرگذاری بیشتری در معرفی برند و محصول خواهند داشت. در اینجا لازم است چند نکته را بیان کنیم. سنگ بنای اول در ارتباطات یکپارچه بازاریابی، شناخت دقیق محصول و مخاطبِ آن است. برای شناخت نیازها، نگرش‌ها و انتظارات مخاطبِ اصلی، باید خواسته‌هایش را با دقت رصد کرد. فضای مجازی ابزار مناسبی برای تعامل نزدیک‌تر با مخاطب و شناخت نیازها و خواسته‌هایش ایجاد کرده است. هر کسب و کاری رسالتی دارد. محصولات و خدمات ارائه شده باید با رسالت آن کسب و کار همسو باشد. مثلا اگر رسالت خود را توجه به سیاست‌های “سبز” و “پایدار” می‌داند باید محصولاتش را نیز دوست‌دار طبیعت و قابل تجزیه ارائه دهد. حسی که مخاطب به برند یا محصول پیدا می‌کند بسیار مهم است. برندی موفق است که بتواند تجربه‌ی جدید یا حسی خاص در مشتری ایجاد کند. گاهی یک تغییر ساده در بسته‌بندی، می‌تواند این احساس را در وی به وجود بیاورد. استفاده از ابزارهای مختلف به صورت یکپارچه اهمیت زیادی دارد. کانال‌های تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی، پیشبرد فروش و غیره ارتباط با مخاطب را اثربخش می‌کنند. از آنجا که توجه مخاطب را به سختی می‌توان به دست آورد، باید ابزارهای ارتباطی را به طور اثربخش استفاده کرد تا همان توجه اندک را نیز به بهترین نحو به خود جلب کرد. ارتباطات یکپارچه بازاریابی باعث می‌شود تمام ابعاد آمیخته بازاریابی، هماهنگ با هم عمل کنند و برند را به بهترین شکل در ذهن مخاطب جا بیندازند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-اسداللهی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
کنث کلاو، دونالد باک
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
امین اسداللهی، عادله شیرکوند
شابک
978-600-407-150-5
تعداد صفحات
322
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
کنث کلاو، دونالد باک
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
امین اسداللهی، عادله شیرکوند
شابک
978-600-407-150-5
تعداد صفحات
322
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود