مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
کتاب سرخ و سیاه سی سال تبلیغ به روایت سیته
مرجع:
دسته بندی:
مدیریت
مولف
شاهین ترکمن
ناشر
سیته
کتاب سرخ و سیاه، مجموعهای از ماندگارترین و درخشانترین آگهیهای تبلیغاتی متعلق به دوران طلایی تبلیغات تجاری در ایران، در دهههای40،30و 50ش. است.
ریال2,500,000
Size chart
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
How To Measure Your Bust
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
How To Measure Your Waist
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
چرا سرخ و سیاه؟
آگهی های انتخاب شده در این کتاب مربوط به دوره ای است که تبلیغات چاپی در روزنامه تنها با 2 رنگ سرخ و سیاه به چاپ می رسیده و انتخاب این نام اشاره ای است به محتوای آن.
سرخ و سیاه، شاید نخستین مجموعهی غنی و پرباری باشد که با منتخبی از آثار دوران طلایی تبلیغات ایران، گردآوری و بازسازی شده است.
سیته-ترکمن
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- شاهین ترکمن
- ناشر
- سیته
- شابک
- 978-600-5253-54-2
- تعداد صفحات
- 207
- قطع کتاب
- خشتی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 1
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
سایر ویژگیها
موضوع
مدیریت
مولف
شاهین ترکمن
ناشر
سیته
شابک
978-600-5253-54-2
تعداد صفحات
207
قطع کتاب
خشتی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظر دهید