افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت فروش تحلیل و تصمیم گیری

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
توماس ان اینگرام، ریموند دبلیو لافورج، ریمون ای آویلا، چارلز اچ شوپکر، جونیور، مایکل آر ویلیامز
ناشر
کتاب مهربان

 مدل مدیریت فروش برای ارائه پوشش در یک توالی منطقی مورد استفاده قرار گرفته است. کتاب در 5 بخش تهیه شده تا با پنج مرحله در مدل مدیریت فروش تناظر داشته باشد.

نسخه الکترونیک کتاب را از طریق لینک زیر دریافت کنید:

taaghche.ir

ادامه مطلب
‎ریال4,500,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

هدف از نگارش بخش یک، «توصیف کارکرد فروش شخصی» ایجاد امکان برای درک فروش شخصی پیش از مورد بررسی قرار دادن حوزه های خاص مدیریت فروش توسط دانشجویان می باشد. در ابتدای کتاب، یک فصل به این موضوع اختصاص داده شده است.
بخش دو، «تعریف نقش استراتژیک کارکرد فروش»، شامل دو فصل است. یک فصل در مورد روابط مهم بین فروش شخصی و استراتژی های سازمانی در سطوح شرکتی، تجاری، بازرایابی و فروش بحث می نماید. این فصل روی نحوه تاثیرگذاری تصمیمات استراتژیک در سطوح مختلف سازمانی روی تصمیمات مدیریت فروش و اقدامات فروش شخصی تمرکز دارد.
فصل دوم در این بخش ساختارهای سازمان فروش جایگزین را مورد بررسی قرار داده و روش های تحلیلی برای تعیین اندازه نیروی فروش، طراحی قلمرو، و تخصیص تلاش فروش را مورد آزمون قرار می دهد.
بخش سه، «توسعه نیروی فروش»، تمرکز از موضوعات سازمانی را به موضوعات مردمی تغییر می دهد. دو فصل در این بخش، حوزه های تصمیم گیری حساس در استخدام و گزینش نیروی فروش و آموزش نیروی فروش پس از استخدام را پوشش می دهد.
بخش چهار، «هدایت نیروی فروش»، جهت گیری مردم را با مورد بحث قرار دادن فعالیت های رهبری، مدیریت و نظارت مورد نیاز برای مدیریت فروش موفق ادامه داده و حوزه های مهم سیستم های ایجاد انگیزه و پاداش دهی نیروی فروش را مورد ارزیابی قرار می دهد.
بخش پنج، «تعیین اثربخشی و عملکرد نیروی فروش شامل فرایند مدیریت فروش» با مورد بررسی قرار دادن رویه های ارزیابی و کنترل، فرآیند مدیریت فروش را به پایان می رساند. تفاوت ها در ارزیابی اثربخشی سازمان فروش و عملکرد فروشنده ها در فصل های مجزا برجسته شده و پوشش داده شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-وظیفه دوست

مشخصات

مولف
توماس ان اینگرام، ریموند دبلیو لافورج، ریمون ای آویلا، چارلز اچ شوپکر، جونیور، مایکل آر ویلیامز
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
حسین وظیفه دوست، مونا مشیری
شابک
978-600-407-153-6
تعداد صفحات
532
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

مولف
توماس ان اینگرام، ریموند دبلیو لافورج، ریمون ای آویلا، چارلز اچ شوپکر، جونیور، مایکل آر ویلیامز
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
حسین وظیفه دوست، مونا مشیری
شابک
978-600-407-153-6
تعداد صفحات
532
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود