افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب روان شناسی تبلیغات

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
باب ام فنیس، ولف گانگ اشتروب
ناشر
سوره مهر
در کتاب به بحث درباره موضوعات اصلی روانشناسی اجتماعی و فردی ‌پرداخته می شود و همچنین تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده، فرآیندهای روانشناختی در اثر بخشی تبلیغات، چگونگی مفهوم پیام‌های تبلیغاتی و اینکه چه پیام‌هایی«منتقل» می‌شوند را در برمی‌گیرد .
ادامه مطلب
‎ریال750,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

محسن شاهین پور به همراه همسرشان سرکار خانم سمیه اوّلی ، مدرس بین‌المللی، محقق، مؤلف و مترجم کتب دانشگاهی و تخصصی در رشته بازاریابی و تبلیغات در حوزه روانشناسی و رفتار مصرف‌کننده فعالیت می کنند، شاهین پور مشاور بازاریابی شرکت های چند ملیتی در ایران و خارج از کشور،  فعال در برنامه های کارشناسی و تامین کننده محتوای علمی تخصصی در رادیو و تلویزیون نیز می باشد و می توان در کارنامه علمی او به برگزاری کارگاه های بین المللی در خارج از کشور از جمله کشور استرالیا اشاره نمود. ایشان تحقیقات مختلفی را در حوزه بازاریابی در کشورهای مختلف از جمله روسیه، آلمان، ترکیه، هند، استرالیا انجام داده اند و علاوه بر فعالیت در سازمان های مختلف از جمله بنیاد حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی در بخش خصوصی نیز مدیریت بازاریابی و برندینگ چندین شرکت بین المللی را به عهده داشته است. وی بهمراه همسرشان جزء معدود افرادی در کشور هستند که در حوزه روانشناسی بازار و برندسازی با رویکرد ارزش ویژه برند فعالیت علمی می کنند. این دو نویسنده همواره فعالیت های علمی شان را زیر نظر اساتیدی همچون پروفسور سید محمد اعرابی، پروفسور علی اکبر جلالی، دکتر میراحمد امیرشاهی و سرکار خانم دکتر دهدشتی انجام می دهند. شاهین‎پور مدیر مسئول کانون پژوهشی تبلیغاتی مبتکران تبلیغ هنر، خبرنگار، عضو انجمن طراحان گرافیک، عضو انجمن صنفی تبلیغات کشور و دارنده چندین گواهینامه تخصصی بین المللی بازاریابی و تبلیغات از خارج از کشور و دانشگاه‎های معتبر و عضو کارگزار روابط عمومی ایران می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سوره مهر-شاهین پور

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
باب ام فنیس، ولف گانگ اشتروب
ناشر
سوره مهر
مترجم
محسن شاهین پور، سمیه اولی
شابک
978-600-175-513-2
تعداد صفحات
542
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
باب ام فنیس، ولف گانگ اشتروب
ناشر
سوره مهر
مترجم
محسن شاهین پور، سمیه اولی
شابک
978-600-175-513-2
تعداد صفحات
542
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود