افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی صنعتی با رویکرد سبز

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
فرشید نمامیان، راهبه الیاسی، حمیدرضا ایزدی
ناشر
کتاب مهربان

نیای امروز،‌‌ دنیای‌ تغییر‌ و تحولات‌ سریع‌ و نسبتاً پیچیده‌ در تمام‌ ابعاد‌ است‌ و بازاریابی‌ صنعتی‌ از این‌ امر‌ مستثنا‌ نیست. جهانی‌ شدن‌ تجارت،‌‌ از جمله‌ دلایل‌ این‌ موضوع‌ می‌باشد. در‌ چند‌ دهۀ گذشته حجم‌ تجارت‌ جهانی‌ به میزان‌ قابل‌ توجهی‌ رشد کرده‌ است‌. ساختار‌ و نگرش‌‌های تجاری‌ متحول‌ شده است‌ و از‌ سوی‌ دیگر‌ فن‌آوری‌ها‌ و روش‌‌های انجام‌ معامله‌ نیز‌ دچار‌ تحول‌ عظیم‌ گردیده‌ است‌.

ادامه مطلب
‎ریال250,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

 نیل‌ به رشد‌ تجارت‌ خارجی‌ و دستیابی‌ به بازار‌های جدید،‌‌ نه تنها‌ مستلزم اتخاذ‌ اصول‌ تجارت‌ آزاد‌ است،‌‌ بلکه‌ همچنین‌ نیازمند‌ اصلاح و ارتقای‌ کارایی‌ در کل‌ فرآیند‌ تجارت‌ میباشد‌. به تدریج‌ با‌ تحولاتی‌ که در عرصه‌ی تجارت‌ رخ‌ داد،‌‌ مدیران‌ نسبت‌ به ضرورت‌ ارتقای‌ کارایی،‌‌ کاهش‌ هزینه‌ها‌ و ارائه‌ خدمات‌ بهتر‌ به مشتریان‌ خود،‌‌ آگاهی‌ بیشتری‌ یافتند‌ به همین‌ دلیل‌ نیل‌ به ابزارها و شیوه‌‌های نوین‌ تجارت‌ همراه‌ با ساستگزاری‌‌ یکپارچه‌ برای‌ توسعه‌ی هماهنگ‌ بخش‌‌های مختلف ضروری‌ جلوه‌ میکند‌. هرچند‌ که با‌ جهانی‌ شدن‌ تجارت‌ و پیشرفت‌‌های تکنولوژیک،‌‌ تهدیدی‌ برای‌ وضعیت‌ حال‌ به حساب‌ می‌آید‌ اما‌ فرصت‌‌های بیشماری را‌ فرا‌ روی‌ واحد‌‌های اقتصادی‌ شاهد‌ هستیم. البته‌ در چنین‌ موقعیتی‌ شرکت‌‌های قدیمی‌ محکوم‌ به فنا‌ بوده‌ و شرکت‌‌های جدید‌ دیگری‌ متولد‌ می‌شوند‌ و محصول‌ و یا خدمتی‌ را ارائه‌ می‌دهند‌ که مردم‌ حاضر به‌ خرید‌ آن‌ هستند و واحد‌‌های اقتصادی‌ در پی‌ ایجاد‌ فایده‌ برای‌ خریداران‌ می‌باشند‌. متأسفانه‌ بسیاری‌ از مردم‌ درک‌ و باور‌ صحیحی‌ از‌ بازاریابی‌ ندارند‌ و بازاریابی‌ را معادل‌ با‌ سوء‌ استفاده‌ توأم با دخالت‌ در تبلیغات‌ و فروش‌ می‌دانند‌. این‌ باور‌ بسیار‌ اشتباه‌ می‌باشد‌‌ زیرا‌ بازاریابی‌ جهت‌ آگاهی‌ دادن‌ به افراد‌ و برآورده‌ ساختن‌ نیاز‌های آنان‌ از طریق‌ شناخت‌ خواسته‌ها‌ و نیازهایشان،‌‌ گام‌ بر می‌دارد‌.

این کتاب‌ به توصیف‌ بازار‌های صنعتی،‌‌ ویژگی‌‌های آن‌ و تفاوت‌ بازار‌های صنعتی‌ پرداخته‌ است. همچنین‌ در مورد‌ مشتریان‌ صنعتی،‌‌ شیوه‌‌های فروش‌ در بازار‌های صنعتی،‌‌ نحوه‌ی قیمت‌گذاری‌ در بازار‌های صنعتی‌ و نیز ارتباطات‌ بازاریابی‌ صنعتی،‌‌ به بحث‌ و توضیح‌ مبادرت‌ کرده‌ است‌.

امروزه‌ تجارت‌ الکترونیکی‌ به‌ خصوص‌ در بازار‌های صنعتی،‌‌ امریست غیرقابل‌ انکار،‌‌ که‌ روز‌ به‌ روز‌ بر میزان‌ استفاده‌ از این‌ نوع‌ معاملات‌ افزوده‌ می‌شود‌ و در‌ این‌ کتاب‌ توضیحاتی‌ در این‌ خصوص‌ ارائه‌ شده است‌.

هر چند‌ تلاش‌ ما براین‌ بوده‌ که کتاب‌ جامعی‌ درباره‌ی بازاریابی‌ صنعتی‌ فراهم‌ کنیم‌ اما‌ پرواضح‌ است‌ که این‌ کتاب‌ و هیچ‌ کتاب‌ دیگری‌ نمی‌تواند‌ همه نوع‌ سلیقه‌ و نیازی‌ را یکجا‌ پاسخگو‌ باشد. امید است که دانش پژوهان عزیز با بهره‌گیری از مطالب این کتاب،‌ در جهت رشد و پیشرت دانش قدم بردارند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-نمامیان

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
فرشید نمامیان، راهبه الیاسی، حمیدرضا ایزدی
ناشر
کتاب مهربان
شابک
978-600-407-147-5
تعداد صفحات
322
قطع کتاب
پالتویی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
فرشید نمامیان، راهبه الیاسی، حمیدرضا ایزدی
ناشر
کتاب مهربان
شابک
978-600-407-147-5
تعداد صفحات
322
قطع کتاب
پالتویی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود